تاریخ انتشار۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 207789

موشک ناوهای روسی مستقر در دریای خزر مواضع داعش را درهم کوبید

ناوهای روسیه 26 موشک از دریای خزر به سمت داعش شلیک کردند. این اولین اقدام روس ها در حملات موشکی از راه دور به داعش است.
موشک ناوهای روسی مستقر در دریای خزر مواضع داعش را درهم کوبید

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) سفیر سوریه در روسیه  اعلام کرد این اقدام پس از آن صورت گرفت که مختصات دقیق مقرهای داعش به ارتش روسیه تحویل شد.
 
این حمله را ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه نیز تأیید کرده و گفته است: ناوهای ناوگان روسیه در دریای خزر به سوی مواضع گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) آتشباری کرده و تمام اهداف مشخص شده را مورد اصابت قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، پوتین که در روز تولدش با وزیر دفاع این کشور سخن می گفت افزود: آتشباری ما از این مسافت نشان دهنده آمادگی خوب ارتش ماست.

رئیس جمهور روسیه در عین حال با اشاره به بحران سوریه تاکید کرد:"چنین مسائلی باید با روش های سیاسی خاتمه یابد.

روسیه در حالی از خزر ، مواضع داعش را هدف قرار داده که هواپیماهای این کشور، یک هفته است عملیات گسترده ای را درسوریه آغاز کرده اند و نیز، ناوهای روسی در سواحل سوریه مستقر هستند.
بنابراین، حمله از راه دور به داعش، علاوه بر تست تجهیزات موشکی روسیه، می تواند به نوعی قدرت نمایی روس ها تفسیر شود. در حملات روس ها ، شمار زیادی از تروریست های داعش، جبهه النصره،جیش الاسلام و ... کشته،، زخمی و متواری شده اند.

شبکه تلویزیونی المیادین امروز گزارش داد نیروی هوایی روسیه هم با همکاری نیروهای سوریه ضربات سنگینی به اهداف گروه تروریستی داعش درحومه حلب وارد کردند که بر اثر آن شمار زیادی از تروریست ها کشته شدند.

در حملات روسیه به مواضع افراد مسلح در خان العسل و الراشدین در غرب حلب سوریه، شماری از آنها کشته یا زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه اعلام کرد: 103 نفر از افراد مسلح و تحت تعقیب در محله های حمص و مناطق رستن ، تلبیسه ، حوله و مهین در حومه حمص به نیروهای دولتی تسلیم شدند و سلاحهایشان را تحویل دادند و متعهد شدند دیگر به امنیت کشور متعرض نشوند.
https://taghribnews.com/vdcaa0nuo49nw01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی