تاریخ انتشار۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 289284

​"سپاه" رکن رکین انقلاب اسلامی ایران است

ائمه جمعه، جماعات، روحانیون و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای حمایت خود از سپاه پاسداران را اعلام کردند.
​"سپاه" رکن رکین انقلاب اسلامی ایران است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، در این بیانیه آمده است: سردمداران کاخ سفید و در راس آن ترامپ بار دیگر با زیر پا گذاشتن تعهدات بین المللی و پیمان برجام که مورد توافق کشورهای تاثیرگذار، سازمان ها و نهادهای بین اللملی و در راس آنها شورای امنیت است ثابت کردند که مورد اعتماد هیچ کشوری نیست همان چیزی که مقام معظم رهبری انقلاب همیشه و قبلا در طول مذاکرات بر آن تاکید داشتند.

این بیانیه افزوده است: اکنون سپاه پاسداران به عنوان رکن رکین انقلاب اسلامی ایران را مورد هجمه قرار داده و در صدد جدایی بین ملت و سپاه هستند ولی باید استکبار و در راس آن آمریکا و کاخ سیاه بدانند سپاه برخواسته از اعتقادات راسخ مردم مسلمان ایران اسلامی بوده و در روح و جان ایرانی است.

در این بیانیه تاکید شده است: استکبار جهانی بداند نقش سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید و جانباز است و در جنگ تحمیلی و در دفاع از مظلومان منطقه او را به نیرویی محبوب و مردمی تبدیل کرده است را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

ما ائمه جمعه، جماعات، روحانیون و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت آذربایجان غربی ضمن محکومیت این اقدام شوم استکبار، حمایت قاطع خود را از نهاد مبارک سپاه اعلام کرده و به کاخ سیاه و ترامپ یادآوری می کنیم که همه ما سپاهی هستیم .

در پایان بیانیه آمده است این توطئه هم همانند همه توطئه های استکبار با اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبری پیامبر گونه مقام عظمای ولایت خنثی و نقش برآب می شود.
https://taghribnews.com/vdcaaonuy49nau1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی