تاریخ انتشار۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 182381
امام جمعه اهل سنت یکه صعود(رازو جرگلان):

غنی کردن فرهنگ اسلامی و اتحاد، باعث نابودي دشمنان اسلام خواهد شد

امام جمعه اهل سنت یکه صعود از توابع شهرستان رازو جرگلان گفت: امروز همه ما چه شیعه و چه سنی باید دست در دست هم داده و با حفظ اتحاد نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم و غنی کردن فرهنگ اسلامی و اتحاد باعث می شود که دشمنان اسلام خود به خود شکست خورده و تبلیغات آنها در بین مسلمانان جهت ایجاد تفرقه، هیچگونه تأثیری نداشته باشد.
غنی کردن فرهنگ اسلامی و اتحاد، باعث نابودي دشمنان اسلام خواهد شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،" حاج آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت يکه صعود از توابع شهرستان رازو جرگلان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه دشمنان اسلام از وحدت مسلمانان می ترسند،اظهارداشت: آنان برای بر هم زدن این وحدت نقشه ها و توطئه های زیادی دارند که مسلمانان باید با وحدت و یکپارچگی مانع اجرای نقشه ها آنان شوند و دشمنان را از خود ناامید بکنند.

آخوند صمدي با اشاره به خطراتی که جهان اسلام را تهدید می کند بر وحدت هرچه بیشتر شیعه و سنی تاکید و بیان کرد: در این شرایط هر عملی که باعث برهم زدن وحدت بین مسلمانان شود، مردود است.

وی تصريح کرد: اگر مسلمانان شیعه و سنی همچون ایران اسلامی با هم وحدت داشته باشند دشمنان نخواهند توانست در صفوف آنان رخنه کرده و نقشه های شوم خود را عملی کنند.

وي بيان داشت: نیاز امروز جهان اسلام وحدت و یکپارچگی در مقابل استکبار جهاني، انگلیس و اسراييل غاصب است،مسلمانان جهان باید یکصدا، زیر پرچم و لوای اسلام یگانگی و وحدت خود را اعلام بکنند.

امام جمعه اهل سنت يکه صعود خاطرنشان کرد: قرآن با صراحت تکلیف مسلمانان را برای همیشه روشن کرده و با تعیین ملاک روشن مرز خودی و غیرخودی را مشخص کرده است، قرآن می فرمایند:"محمد(ص) رسول خداست و کسانی با او همراه هستند که از او پیروی كرده، با کفار سخت گیرند و در بین خودشان با رحمت، عطوفت ومهربانی برخورد کنند.

وي اضافه کرد: امروز مهم ترین وسیله برای رساندن ندای پیامبر بزرگوار اسلام(ص) به گوش جهانیان و ناکام گذاشتن دشمن در مقابل توطئه ها و تحریک هایش حفظ وحدت کلمه می باشد.

آخوند صمدي،همچنین مسلمانان را به انجام کارهای نیک و خداپسندانه دعوت کرد وگفت: تمامی مسلمانان وظیفه دارند با انجام کارهای نیک و عملی کردن دستورات خداوند در قرآن کریم، شکرگزار خداوند متعال، به خاطر فرو فرستادن نعمت های گسترده برای انسان ها باشند.
https://taghribnews.com/vdcaaun6649nae1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی