تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 172788

تاكید امام جمعه كربلا بر وحدت جهت مقابله با تكفیریها

امام جمعه كربلای معلا وحدت و دقت و خلوص نیت در اقدامات نظامی علیه تكفیریها را راهكارهای مقابله با داعش توصیف كرد.
تاكید امام جمعه كربلا بر وحدت جهت مقابله با تكفیریها
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،‌ "عبدالمهدی الکربلایی" در سخنانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر كربلا، ضمن تمجید از خلق حماسه از سوی نیروهای مردمی و امنیتی عراق علیه تکفیری ها، توانمندی نیروهای عراقی برای نابودی تروریسم را عالی توصیف كرد. 

وی اظهار داشت: طرح های نظامی و هماهنگی میان رزمندگان برای آزادی دیگر مناطق و رها کردن ساکنان آنها باید تسریع شود؛ این پیروزی ها نشان داد که نیروهای عراقی و مردمی می توانند عراق و ملت آن را از شر تروریستها رها کنند.

نماینده آیت الله سیستانی در كربلا در ادامه بیان داشت: تقدیر از موفقیتهای مردم عراق به مفهوم نادیده گرفتن حمایتهای کشورهای دوست و برادر نیست؛این دستاوردها روشن کرد که بزرگنمایی داعش با هدف ترساندن و پایین آوردن روحیه مردم بوده است و این پیروزی ها، ضعف داعش را نشان داد و اینکه اگر عراقی ها متحد و با خلوص نيت عمل کنند می توانند آنها را به زانو در آورند.

وی همچنین با محكوم كردن اقدام داعش در اعدام تعداد زیادی از عشایر در غرب الانبار به سبب اتخاذ موضع ضد تروریستها، گفت: این اقدام، موضوع عجیبی از این گروهک ضد اسلام و ضد بشری نیست و ما به خانواده قربانیان تسلیت می گوییم.
https://taghribnews.com/vdcaaun6a49n001.k5k4.html
مرجع : براثانیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی