تاریخ انتشار۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 202982

ادامه بازداشت فلسطینیان درکرانه باختری/ تظاهرات کارکنان سازمان ملل در غزه

نظامیان رژیم صهیونیستی 31 فلسطینی ساکن کرانه باختری را بازداشت کردند.
ادامه بازداشت فلسطینیان درکرانه باختری/ تظاهرات کارکنان سازمان ملل در غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، خبرگزاری فلسطینی"صفا" اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز با حمله به شهرها و استان های مختلف کرانه باختری و به ویژه روستاهای نابلس و بیت لحم، 31 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش ده‌ها نظامی اسرائیلی، به خانه‌های فلسطینیان در منطقه حوسان در غرب بیت لحم حمله ، شماری را بازداشت و به مکان نامعلوم منتقل کردند.

گروه دیگری از نیروهای اسرائیلی هم به محله‌های مسکونی شهر الخلیل و نابلس حمله کردند و چند فلسطینی را با خود بردند.

همچنین، درگیری‌هایی بین سربازان اشغال‌گر و فلسطینیان رخ داد. در پی این درگیری‌ها، نیروهای نظامی اسرائیلی برای متفرق کردن ساکنین از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

خبر دیگر اینکه، هزاران تن از کارکنان آژانس پناهندگی سازمان ملل متحد در غزه علیه اقدامات این سازمان در جهت کاهش پرداختی ها به کارکنان خود، تظاهرات کردند.
سازمان ملل برای غلبه به بحران مالی خود اقدام به کاهش پرداختی به کارکنان خود در غزه کرده است؛ تظاهر کنندگان از دبیر کل آژانس کار سازمان ملل متحد (آنروا) خواستند تا به این اقدامات پایان دهند.

اقدامات ریاضتی به این سازمان اجازه می دهد که به کارکنان خود یکسال مرخصی بدون حقوق دهد و تعداد دانش آموزان خود را در مدارس سازمان ملل در غزه افزایش دهد.

حدود 13000 معلم، مددجو و کارکنان دیگر این سازمان در این تظاهرات شرکت کردند. این تظاهرات در هفته های اخیر بی سابقه بوده است.
 
https://taghribnews.com/vdcaaunuu49nwo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی