تاریخ انتشار۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 260285

انقلاب بحرین شرایط این کشور را تغییر خواهد داد

تنا
دبیر کل جنبش احرار بحرین به مناسبت ششمین سالگرد انقلاب بحرین گفت که انقلاب این کشور قصد دارد شرایط در کشوری را که محکوم به استبداد است تغییر دهد.
انقلاب بحرین شرایط این کشور را تغییر خواهد داد
دکتر "سعید الشهابی" دبیرکل جنبش أحرار بحرین به مناسبت ششمین سالگرد انقلاب بحرین به تشریح شش سال اعتراضات و تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم بحرین پرداخت و به خبرنگار تسنیم گفت: پس از شش سال از نهضت مسالمت‌آمیز مردم بحرین، امروزه موضوع بحرین به موضوعی زنده در ذهن و فکر سیاستمداران منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده است و هیچ کسی نمی‌تواند این انقلاب را نادیده بگیرد چون این تظاهرات وجود داشته و مردم هر روز در خیابان‌های بحرین تظاهرات می‌کنند و حتی مردم در این اعتراضات و تظاهرات کشته می‌شوند و زنان بازداشت شده و جوانان تحت شکنجه قرار گرفته و علمای این کشور تحت فشار قرار می‌گیرند و مساجد آن تخریب می‌شوند و تابعیت شهروندان این کشور سلب می‌شود   و به همین دلیل می‌توان نتیجه گرفت یک انقلاب واقعی در بحرین جریان دارد و اوضاع در این کشور به شدت متشنج است و پس از شش سال، هیچ کسی دیگر نمی‌تواند از این انقلاب عبور کند.
دبیر کل جنبش احرار بحرین در ادامه با تاکید بر ایتکه انقلاب بحرین آمده تا شرایط در کشوری را که محکوم به استبداد است، تغییر دهد و خداوند نیز وعده پیروزی داده است٬ گفت: هم اکنون جامعه جهانی در برابر دو گزینه قرار گرفته‌اند که یا از کسانی که خواستار احقاق حق خود هستند حمایت کند یا آنکه از دیکتاتورها که هرگز حقوق انسان‌ها را محترم نمی‌شمارند حمایت کنند.
وی درباره سکوت جامعه بین‌الملل به خصوص آمریکا در قبال جنایت‌های آل خلیفه گفت: در واقع می‌توان گفت که جامعه بین‌الملل در قبال تحولات بحرین به دو بخش تقسیم شده‌اند. سازمان‌های غیر دولتی و مردمی و سازمان‌های حقوق بشری و کشورهای خارجی و احزاب سیاسی. در حال حاضر و در روند سیاسی بین‌المللی، سازمان‌های حقوق بشری و غیر دولتی از قربانیان و انقلاب‌های مردمی حمایت می‌کنند و در برابر رژیم‌ها می‌ایستند اما در مقابل کشورهای خارجی از رژیم آل خلیفه در بحرین و آل سعود در عربستان حمایت می‌کنند. در واقع این کشورهای خارجی هیچ ارزشی برای دموکراسی و معیارهای آن قائل نیستند و عملا در کنار دیکتاتورها قرار گرفته و کسانی را که ندای آزادی و حق خواهی سر می‌دهند را تنها می‌گذارند٬ گویی که هیچ اتفاقی در بحرین نیفتاده است که این نیز به طمع پروژه‌ها و قراردادهای بزرگی است که انتظار دارند با بحرین و عربستان داشته باشند.
https://taghribnews.com/vdcaawnum49niu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی