تاریخ انتشار۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 287637

ویژه برنامه "شبی با همرزمان شهدای مدافع حرم" در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد

به همت بسیج دانشجویی و اداره کل امور فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی مراسم "شبی با همرزمان شهدای مدافع حرم" با حضور پدر بزرگوار و همرزمان شهدای مدافع حرم حمیدرضا اسد اللهی و علی آقاعبداللهی در سالن همایش دانشگاه برگزار گردید .
ویژه برنامه "شبی با همرزمان شهدای مدافع حرم" در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)؛ با حضور همرزمان شهدای مدافع حرم؛«شهید حمیدرضا اسداللهی» و پدر«شهید علی آقا عبداللهی» ویژه برنامه "شبی با همرزمان شهدای مدافع حرم" شب گذشته( یکشنبه 16 مهرماه) با حضور دانشجویان شیعه و سنی در سالن اجتماعات شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم کلیپ هایی از فعالیت های فرهنگی و جهادی این دو شهید بزرگوار و مروری بر زندگینامه و خاطرات آنان با حضور دانشجویان پخش شد و سپس مهمانان مراسم؛ رزمنده های اسلام؛ آقایان صیاد و میرابی زاده همرزمان شهیدان مدافع حرم به روایتگری و بیان نکات اخلاقی این دو شهید بزرگوار پرداختند.
 
شهیدعبداللهی ؛ جهادگر اردوهای جهادی دانشگاه مذاهب اسلامی
 
مومنی ها ، مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه در ابتدا ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور پدر بزرگوار شهید عبداللهی در این مراسم، این دو شهید بزرگوار را به نوعی منتسب به دانشگاه مذاهب اسلامی و هم محله‎گی با این دانشگاه عنوان کرد و گفت: عنایات و توجهات شهید علی آقا عبداللهی و شهید اسداللهی به عنوان جهادگری که با دانشجویان دانشگاه سالها به فعالیت در مناطق محروم اعزام می شد شامل حال دانشجویان این دانشگاه بوده و خواهد بود.
 
وی با اشاره به دغدغه مندی شهید بزرگوار در مسائل جهان اسلام ، تلاش‌ وحضور این شهید والامقام در اردوهای جهادی را به عنوان یکی از  ویژگی های بارز ایشان معرفی کرد.
 
محور قراردادن مسجد و شجاعت ؛ ویژگی  شاخص شهیدعبداللهی
 
برادر صیاد یکی از همرزمان شهید عبداللهی، مهمترین فضائل اخلاقی  این شهید جوان مدافع حرم را محور قراردادن و تلاش جهادی برای حضور فعال در مساجد و شجاعت مثال زدنی ایشان  دانست.
 
نیاز سنجی ؛ مهمترین شاخصه شهیداسداللهی
 
برادر میرایی زاده همرزم شهید اسداللهی نیز نیاز سنجی را یکی از مهمترین خصائل شهید دانسته و تلاش بی وقفه  شهید اسداللهی برای تسلط بر مکالمه زبان و ادبیات عربی برای حضور فعال و اثر گذار در عراق و سوریه را ناشی از نیازسنجی آن شهید والامقام عنوان کرد.
 
در ادامه این همایش کلیپ شهدای مدافع حرم شهید حمید اسداللهی و علی آقا عبداللهی برای شرکت کنندگان نمایش داده شد.
 
در پایان  جلسه که با حضور پدربزرگوارشهید عبداللهی برگزار شده بود تندیس یادبودی از سوی مدیر کل فرهنگی دانشگاه و مسئول بسیج دانشگاه به ایشان و راویان همایش تقدیم شد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcae0nu049nai1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی