تاریخ انتشار۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 207932

عربستان درپی ناامن کردن منطقه است

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این فرضیه وجود دارد که عربستان به دنبال پیروزی در یمن و بعد از آن ناامن کردن کشورهای حاشیه خلیج فارس است.
عربستان درپی ناامن کردن منطقه است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) سرلشگر محسن رضایی در مراسم تجلیل از شهدای نیروی دریایی سپاه در جنگ مستقیم با امریکاییها در خلیج فارس افزود: شرایط منطقه شرایط حساسی است و بنده قبل از حمله عربستان به یمن این پیش بینی را داشتم که منطقه وارد شرایط ناامنی خواهد شد. 
 

وی گفت: شرق ایران در افغانستان ناامن است و نیروهای آمریکایی بیش از 12 سال است که وارد این کشور شده اند اما هیچ امنیتی حاصل نشده است. 
 

سرلشگر رضایی افزود: افغانستان با چهار استان کشورمان هم مرز است از طرفی دیگر در عراق نیز شاهد ناامنی هستیم و در سوریه نیز بیش از چهار سال است که ناامنی وجود دارد بیش از سه تا چهار میلیون نفر در کشورهای سوریه، عراق و افغانستان آواره شده اند اما با همه اینها جمهوری اسلامی ایران در امنیت به سر می برد. 
 

وی گفت: تا سال 65 جنگ ما در دریا با نیروهای عراقی بود اما از سال 66 و 67 به علت آنکه عراق در دریا شکست خورد آمریکا وارد نبرد مستقیم با ما شد. 
 

سردار رضایی افزود: ما همواره در جنگ به قدرت ایمان و تفکر نیروهای مان اتکا داشتیم. 
 

وی گفت: امروز جنگ در خانه های ما به شکل بیکاری و مشکلات اقتصادی وارد شده است زیرا ما در اقتصاد خودمان را باور نکردیم. 
 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جوانهایی که امروز به چنین پیشرفتهای علمی دست یافته اند می توانند بر مشکلات فائق آیند.
 

رضایی در پایان افزود: رزمایشی که امروز در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می شود به این معنا نیست که ما به دنبال جنگ هستیم بلکه می خواهیم فکر جنگ علیه کشورمان را از اذهان دشمنان پاک کنیم. 

 
https://taghribnews.com/vdcae0nuu49nwo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی