تاریخ انتشار۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۸
کد مطلب : 201631
امام جمعه نجف اشرف:

پاسخ مثبت به ندای مرجعیت جهت اجرای اصلاحات ستودنی است

تنا
امام جمعه نجف اشرف عراق را در نقطه حساسی از تاریخ و اصلاحات سیاسی دانست و گفت: پاسخ مثبت هیأت وزیران دولت عراق و پارلمان به ندای مرجعیت جهت اجرای اصلاحات ستودنی است.
پاسخ مثبت به ندای مرجعیت جهت اجرای اصلاحات ستودنی است
 حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، خواستار تلاش و اهتمام مضاعف دولت برای اجرای اصلاحات شد و تاکید کرد که مردم نظاره گر اقدامات آنان هستند .
 
امام جمعه نجف افزود: مردم و مرجعیت اجازه انحراف تظاهرات و خواسته‎های مسالمت آمیز و مشروع را نمی‎دهند.
 
وی همچنین خواستار تشکیل کارگروهی برای تحقیق پیرامون دلایل سقوط استان موصل شد و تاکید کرد که در دوره‎ای که عراق درپی اصلاحات سیاسی است باید کارگروهی بی طرف به تحقیق درباره عوامل سقوط استان موصول بپردازد و گزارش شفافی را ارائه کند.
 
حجت الاسلام قبانچی ازاظهارات «ری اودیرنو»، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر اینکه تقسیم این کشور تنها راه حل خروج عراق است، ابراز شگفتی و خاطرنشان کرد: تنها راه حل خروج عراق از بحران حفظ وحدت در برابر تروریسم است.
 
وی همچنين انفجار در شهرک صدر را به شدت محکوم کرد و گفت: به خانواده شهدا تسلیت عرض می کنم و برای مجروحان از خداوند متعال شفا عاجل مسالت دارم. این انفجار موجب تزلزل در اراده مردم برای آزاد سازی مناطق اشغالی از سوی داعش و مبارزه با تروریسم نمی‎شود.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcae6nu649nwi1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی