تاریخ انتشار۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 261635

تعرض دوباره صهیونیست ها به مسجد الاقصی/ سازمان همکاری اسلامی:اسرائیل طرح تقسیم مسجد الاقصی را کلید زده است

شهرک نشینان صهیونیست بار دیگر از سمت باب المغاربه به حریم مسجد الاقصی تجاوز کردند.
تعرض دوباره صهیونیست ها به مسجد الاقصی/ سازمان همکاری اسلامی:اسرائیل طرح تقسیم مسجد الاقصی را کلید زده است
خبرگزاری فلسطینی معا امروز پنجشنبه گزارش داد، یورش شهرک نشینان افراطی در حالی صورت گرفت که از سوی پلیس اشغالگر تحت حفاظت شدید بودند؛ شهرک نشینان صهیونیست به اقدامات تحریک آمیز در حریم مسجد الاقصی دست زدند.

این افراد تحت حمایت شدید پلیس رژیم اشغالگر وارد حریم مسجد الاقصی شدند که در میان آنان 118 نفر از سربازان و نیروهای جاسوسی و همچنین نظامیان با رده های مختلف که برخی از آنان لباس نظامی نیز بر تن داشتند،دیده می شدند و برخی نیز با لباس های غیر نظامی وارد حریم مسجد الاقصی شدند.

یورش صهیونیست ها تقریبا همه روزه به حریم مسجد الاقصی و تحت تدابیر شدید امنیتی و حفاظت از سوی پلیس اشغالگر صورت می گیرد و اخیرا نیز کنست رژیم صهیونیستی برگزاری مراسم دینی یهودیان در حریم مسجد الاقصی را به تصویب رساند.

خبر دیگر اینکه، سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد: مراجع صهیونیستی با قرار دادن اتاقک های شیشه ای در محوطه مسجد مبارک الاقصی شروع به تقسیم مکانی آن کرده اند.

"احمد رویضی" نماینده این سازمان گفت: انتقال اتاقک های شیشه ای به محوطه مسجد الاقصی با هدف تقسیم مکانی این مسجد صورت می گیرد.

وی ضمن اشاره به ادامه تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه فلسطینیان در بیت المقدس، گفت: اشغالگران صهیونیست همچنان فلسطینیان را در مسجد الاقصی بازداشت می کنند و به حفاری ها در اطراف و زیر این مسجد ادامه می دهند.

نماینده این سازمان تحرکات گسترده تشکیلات خودگردان فلسطین برای حراست از مقدسات اسلامی فلسطین و در رأس آنها مسجد الاقصی را خواستار شد.

وی درباره ادامه حفاری های اشغالگران صهیونیست در زیر و اطراف مسجد مبارک الاقصی هشدار داد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcae6num49nii1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی