تاریخ انتشار۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 238631
حماس:

اطلاعات مجانی از نظامیان اسیر صهیونیستی به دشمن نمی دهیم

جنبش حماس تأکید کرد که هیچ عجله ای برای پیشبرد پرونده نظامیان اسیر صهیونیستی در غزه ندارد و بار دیگر تأکید می کند که دشمن برای کسب اطلاعات در مورد آن ها باید بهای آن را پرداخت کند.
اطلاعات مجانی از نظامیان اسیر صهیونیستی به دشمن نمی دهیم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش همچنین تأکید کرد که کلید حل این مسأله در دست خانواده های نظامیان صهیونیستی است و آن ها باید دولت بنیامین نتانیاهو را که همچنان در حال دروغ پردازی در این زمینه است، تحت فشار قرار دهند.

یک منبع امنیتی در گفتگو با پایگاه امنیتی "مجد" وابسته به حماس در غزه تصریح کرد که مقاومت عجله ای ندارد و پرونده نظامیان اسیر صهیونیستی را در کمال آرامش پیش می برد تا در نهایت دشمن را وادار به پرداخت بهای سنگینی کند.

منبع مذکور اشاره کرد که مقاومت در این باره صبر و بردباری فراوانی دارد و جلوگیری خانواده های نظامیان صهیونیست از ملاقات خانواده های اسرا با فرزندانشان اقدامی بی فایده است.

این منبع بار دیگر تأکید کرد که مقاومت با فراغ بال و در کمال آرامش پرونده نظامیان اسیر صهیونیستی را پیگیری می کند.

منبع مذکور با اشاره به اینکه مقاومت در هیچ شرایطی از اصل اساسی خود یعنی "اطلاعات دادن در مقابل بهای سنگین" دست نمی کشد، تصریح کرد که شروط مقاومت برای پیشبرد این پرونده و ورود به مذاکرات با دشمن صهیونیستی در مورد نظامیان اسیر کاملا واضح و آشکار است.

منبع امنیتی مذکور اظهار داشت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان به یهودیان و خانواده های نظامیان اسیر در غزه دروغ می گوید و ادعا می کند که در حال پیگیری مسأله نظامیان اسیر است.
https://taghribnews.com/vdcaeanu649nei1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی