تاریخ انتشار۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 193938

بایکوت رژیم صهیونیستی از سوی شرکت های بین المللی

موج بایکوت جهانی رژیم صهیونیستی رو به افزایش است و شرکت های بین المللی به تدریج همکاری خود را با شرکت های این رژیم اشغالگر قطع می کنند.
بایکوت رژیم صهیونیستی از سوی شرکت های بین المللی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، به دنبال قطع همکاری شرکت های مختلف اروپایی با رژیم صهیونیستی، این بار نیز شرکت مخابراتی "اورنج" فرانسه تصمیم گرفته است تا به سرعت ارتباط خود را با تل‌آویو قطع کند.
 
استفان ریچارد، رئیس شورای مدیریت این شرکت فرانسوی تأکید کرد: شرکت مخابراتی اورنج تصمیم دارد تا هرچه سریعتر از همکاری با شرکت اسرائیلی "بارتنر" که در خدمت شهرک نشینان صهیونیست است کناره گیری کند.
 
 رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این تصمیم، سخنان ریچارد را محکوم  و اعلام کرد که دولت فرانسه یک سوم از سهام های این شرکت اسرائیلی را خریداری کرده است و این مسئله بر روی تصمیم جدید این کشور تأثیر گذار خواهد بود.
 
تصمیم قطع رابطه با اسرائیل به دنبال درخواست سازمان های غیردولتی فرانسه برای قطع رابطه شرکت اورنج با اسرائیل و محکومیت تجاوز به حقوق فلسطینیان بی گناه از سوی شرکت اسرائیلی بارتنر اتخاذ شده است.
 
شرکت بارتنر با فعالیت های اقتصادی خود در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری، به صهیونیست ها برای ماندگاری در سرزمین های فلسطین کمک های فراوانی ارائه می کند. این درحالی است که جامعه بین الملل و سازمان های جهانی، ساخت شهرک های صهیونیست نشین و ادامه حضور شهرک نشینان در کرانه باختری را غیرقانونی می دانند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcaeen6a49noo1.k5k4.html
مرجع : روسیا الیوم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی