تاریخ انتشار۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 283433
نماینده مجلس در گفتگو با تقریب:

از همه ابزارهای خود برای دفاع از حقوق مردم مظلوم میانمار استفاده می کنیم

تنا - مجلس شورای اسلامی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: ما باید از همه ابزارهای خود برای دفاع از حقوق مظلومان به ویژه مردم مظلوم میانمار که مورد ظلم و ستم افراطیون مذهبی قرار گرفته اند، استفاده کنیم.
از همه ابزارهای خود برای دفاع از حقوق مردم مظلوم میانمار استفاده می کنیم
احمد علیرضا بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب گفت: طبق اصل 154 قانون اساسی، جمهوری اسلامی سعادت انسان ها در جامعه بشری را آرمان خود می داند و استقلال ، آزادی و عدالت را حق همه مردم جهان می داند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : انقلاب اسلامی در عین اینکه از دخالت در امور دولت ها خودداری می کند از همه مستضعفین در برابر مستکبران دفاع می کند. قانون اساسی چنینی رسالتی را برای جمهوری اسلامی تعیین کرده است .

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: ما باید از همه ابزارهای خود برای دفاع از حقوق مظلومان به ویژه مردم مظلوم میانمار که مورد ظلم و ستم افراطیون مذهبی قرار گرفته اند، استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: انتظار ما از دولت این است که در اجرای این اصل از قانون اساسی موضع صریح و شجاعانه گرفته شود و این حمایت و پشتیبانی از مظلومان به صورت عملی نشان داده شود.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس ادامه داد: برای ما ناگوار است که دولت ترکیه علی رغم اینکه ویژگی های جمهوری اسلامی ایران و پشتوانه های حقوقی و دینی جمهوری اسلامی را برخوردار نیست در مورد مسلمانان میانمار احساس مسئولیت می کند و در بالاترین سطح پشتیبانی سیاسی و کمک رسانی خود را آشکار می کند و روی آن تبلیغات زیادی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه مجلس در اجلاس بین المجالس، در قالب گروه های دوستی نسبت به بررسی این موضوع اقدام خواهد کرد گفت: انتظار داریم دولت در ارتباطات خود از اتحادیه اروپا بخواهد در تقبیح و نکوهش این موضوع اقدام کند.

بیگی با بیان اینکه دست برنده جایزه نوبل آلوده به این جنایات است گفت: این امر که نشان می دهد این مدال ها دارای اعتبار مطلق نیستند.
https://taghribnews.com/vdcaeenue49nay1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی