تاریخ انتشار۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 276936
جریان العمل الاسلامی بحرین:

رژیم آل سعود در ارتکاب جنایت از رژیم صهیونیستی پیشی گرفته است

جریان العمل الاسلامی بحرین تاکید کرد: اقدامات رژیم تروریست آل سعود همزمان است با ترور و جنایت رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مسلمان فلسطین.
رژیم آل سعود در ارتکاب جنایت از رژیم صهیونیستی پیشی گرفته است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جریان العمل الاسلامی بحرین روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد رژیم تروریست آل سعود در ارتکاب جنایت و کشتار مردم منطقه عوامیه از رژیم صهیونیستی پیشی گرفته است و این مردم از شب گذشته محاصره شده و به سوی آنها تیراندازی می شود.
 
در این بیانیه آمده است: اقدامات رژیم تروریست آل سعود و کشتار مردم و تیراندازی به سوی آنها و بمباران مردم بی گناه و مسلمان یمن همزمان است با ترور و جنایت رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مسلمان فلسطین توسط آنها و اقدمات خودسرانه صهیونیست ها در قدس شریف.
 
العمل الاسلامی ادامه داد : بیش از یک سال است که رژیم عربستان حملات تروریستی خود به مردم شهر زادگاه شهید شیخ نمر را تکرار می کند و قصد دارد مردم این منطقه را به صورت دسته جمعی شکنجه کند و از این رو به بهانه های واهی به کشتار و اعدام و بازداشت مردم روی آورده است و تمام منطقه را محاصره کرده و خدمات شهرداری و برق آنها را نیز قطع کرده است و تا کنون هفت نفر از جوانان را در دو هفته گذشته اعدام کرده است بدون اینکه حتی پیکر پاک آنها را به خانواده هایشان تحویل بدهد.
 
جریان العمل السلامی در ادامه بیانیه خود جنایت های دو رژیم عربستان و آل خلیفه را محکوم و تاکید کرد ما با دو ملت فلسطین و یمن اعلام همبستگی می کنیم و اعلام می کنیم که محور شرارت به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی و نظام های شرور منطقه علت اصلی تمام بحران ها و جنگ های منطقه هستند.

 
https://taghribnews.com/vdcaeinui49n0o1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی