تاریخ انتشار۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 206735
افخم:

اخبار برخی رسانه های عربی در مورد نحوه سفر رکن آبادی عجولانه بود

سخنگوی وزارت امور خارجه، خبر برخی رسانه های عربی در خصوص سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان را عجولانه توصیف کرد.
اخبار برخی رسانه های عربی در مورد نحوه سفر رکن آبادی عجولانه بود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، " مرضیه افخم" خبر برخی  رسانه ها را مبنی بر اینکه آقای "غضنفر اصل رکن آبادی" دیپلمات ایرانی با نام دیگری و از راه غیر رسمی وارد عربستان شده است، شتاب زده  خواند.

 وی اضافه کرد: ایشان با گذرنامه عادی خود عازم سفر حج شده اند و اطلاعات دقیق گذرنامه مربوط به همه حجاج و از جمله ایشان در اختیار مراجع رسمی دولت سعودی است و هیچ گونه شائبه ای در خصوص اطلاعات و جزئیات مربوطه و نحوه ورود ایشان به کشور عربستان وجود ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: گذرنامه عادی آقای "غضنفر اصل رکن آبادی" همکار ما در وزارت امورخارجه ممهور به مهر روادید حج است و حال باتوجه به ضرورت ارائه مدارک هویتی همه مفقودان، سوابق ایشان نیز درفهرست اسامی مفقودان واقعه منا و در اختیار مقامات سعودی است.

وی افزود: خبر سازی های موجود در خصوص این موضوع نادرست و ناشی از اغراض و اهداف دیگری است.

 
 پایگاه اطلاع رسانی شبکه تلویزیونی العربیه (بازوی رسانه ای دربار آل سعود) به نقل از منابع آگاه آن کشور در خبری عجیب مدعی شد: نام غضنفر رکن آبادی سفیر سابق کشورمان در لبنان در هیچیک از مبادی ورودی عربستان ثبت نشده است.
این شبکه وابسته به دربار نفتی همچنین به نقل از منابع آگاهی که به نام یا مشخصات آنها اشاره نمی کند، مدعی شد: در صورت تایید این خبر، حضور غضنفر رکن آبادی در مکه باید به شیوه نامعلوم صورت گرفته باشد.
 
https://taghribnews.com/vdcaeinum49nw01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی