تاریخ انتشار۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 285035
حجت‌الاسلام صدیقی:

رئیس جمهور امریکا دروغگو و فریبکار است/ داعش و آل سعود پیروان حرمله در زمان ما هستند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رئیس جمهور امریکا دروغگو و فریبکار است و سخنان او به فرموده مقام معظم رهبری از عصبانیت و سبک مغزی اوست.
رئیس  جمهور امریکا دروغگو و فریبکار است/ داعش و آل سعود پیروان حرمله در زمان ما هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه این هفته تهران بااشاره به شروع ماه محرم اظهار داشت: محرم بهترین زمان برای تصفیه و دوری از گناه و کندن دل از مسائل دنیوی است.
 
وی افزود: کسی که تقوا ندارد کارش نیز عاقبتی ندارد، پس به مناسبت محرم زمانی را برای خودسازی شروع و غبارها را از دل بریزیم.
 
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: بنابر بیان بزرگان با شروع محرم باید یک تغییری در رفتار و کردار پیروان اهل بیت اتفاق بیفتد. در این ماه نباید با گناه به جنگ خدا رفت، بلکه باید در کشتی امام حسین(ع) نشست و از طوفان ها نجات پیدا کرد.
 
حجت الاسلام صدیقی این دنیا را عالم ظلمات دانست و گفت: به جای گیر افتادن در منجلاب دنیا باید با آگاهی تحت ولایت خداوند زندگی و از ائمه اطهار پیروی کنیم.
 
وی افزود: حرکت امام حسین(ع) یک انقلاب، خیزش و سیر و سلوک برای مقابله با فساد و براندازی نظام ننگین بنی امیه و مقابله با استکبار و طاغوت زمان و البته نجات امت اسلام بود.
 
 خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به رشادت های اصحاب امام حسین(ع) اظهار داشت: در کجای دنیا می توان کسی مانند علی اکبر(ع) و دیگر یاران امام حسین(ع) پیدا کرد. برخی در انقلاب ما از کرده های خود پشیمانند آنها همانند عمر سعد هستند که حب دنیا او را از امام علی(ع) جدا کرد و دستش به پاک ترین خون ها یعنی خون امام حسین(ع) آغشته شد. همه کسانی که به انقلاب خیانت کنند عاقبت عمر سعد را خواهند داشت؛ او خون امام حسین را ریخت تا به سعادت و عافیت برسد اما این چنین نشد.
 
حجت الاسلام صدیقی افزود: نظام سلطه و استکبار جهانی همان بني امیه زمان هستند و هرکسی بخاطر آنها از دین و دنیایش کم گذارد دنیا و آخرتی ندارد. اما دل دادگان به دین و امامان معصوم(ع) کسانی همانند زهیر هستند که عاقبت به خیر شدند.
 
وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سرداران، فرماندهان و بسیجیان که در دوران دفاع مقدس جانباز شدند و یا عزیزانش به شهادت رسیدند اما امروز سهمی در مسئولیت های دنیوی ندارند به خوبی می دانند که در راه خدا حرکت کردند.
 
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: از مسئولان میخواهم که کودکان و جوانان را با هشت سال دفاع مقدس آشنا کنند زیرا دفاع مقدس یک چشمه و دری از بهشت است که درب آن بسته نشده و شهدای ما نیز نور و حقیقت امام حسین(ع) هستند.
 
حجت الاسلام صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت های گروه های تروریستی و حکومت عربستان اظهار داشت: داعش و آل سعود پیروان حرمله در زمان ما هستند که در یمن و عراق جنایات مختلفی را مرتکب می شوند.
 
وی در خطبه دوم نماز جمعه تهران با  اشاره به سخنان ترامپ در سازمان ملل گفت: سخنان ترامپ سخیف و ننگین است که از زبان یک فرد دروغگو بیان شده است. رئیس  جمهور امریکا دروغگو و فریبکار است و سخنان او به فرموده مقام معظم رهبری از عصبانیت و سبک مغزی اوست.
 
خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: دلیل پرخاشگری و  عصبانیت ترامپ در درماندگی و شکست های متعدد اوست هنوز یک سال از ریاست جمهوری او نگذشته که محبوبیتش به زیر ۴۰ درصد رسیده که بسیار منفوراست.
 
حجت الاسلام صدیقی دلیل دیگر عصبانیت ترامپ را شکست لیبرال دموکراسی دانست و گفت: غربی ها فکر می کردند دین قدرت اداره جامعه را ندارد اما امام(ره) با تشکیل نظام اسلامی، حکومت لیبرال دموکراسی را درهم شکست و به همین دلیل استکبار با آشوب ها و نفوذی هایی چون دولت موقت و بنی صدر و البته راه انداختن یک جنگ تمام عیار به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بودند که شکست خورد.
 
وی افزود: امریکایی ها بعد از نتیجه نگرفتن از جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران به فکر تجزیه کشورهای غرب آسیا افتادند و گروه های تروریستی را در عراق و سوریه به وجود آوردند. اما این سیاست آنها نیز شکست خورد و پیاده روی اربعین نشان می دهد عمق شکست امریکا به چه میزانی است.
 
خطیب نماز جمعه تهران حزب الله لبنان را از معجزات انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: حضور مردم در همه صحنه ها و همکاری روسیه با ایران برای مقابله با داعش در سوریه نشانه شکست توطئه های امریکاست.
https://taghribnews.com/vdcaemnum49naw1.k5k4.html
مرجع : مهر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی