تاریخ انتشار۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲۷
کد مطلب : 270833
مدرس دانشگاه و امام جمعه موقت شهرستان مهاباد:

​اقدامات استکبار جهانی نمی تواند تاثیری در امنیت پایدار ما داشته باشد

مدرس دانشگاه و امام جمعه موقت شهرستان مهاباد گفت: اقدامات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، داعش و تکفیری ها نمی تواند هیچ تاثیری در امنیت پایدار جامعه ما داشته باشد.
​اقدامات استکبار جهانی نمی تواند تاثیری در امنیت پایدار ما داشته باشد
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا یحیی اسماعیلی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: این عملیات ناجوانمردانه نمی تواند خللی در جامعه ما داشته باشد و امنیت پایدار در ایران را مخدوش کند.

وی افزود: عملکرد خوب و سریع نیروی انتظامی باعث شد تا تروریست ها ناکام مانده و در نهایت به هلاکت برسند.

مدرس دانشگاه یادآور شد: گروهای تروریستی بدانند جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است و تا ریشه‌کن کردن آن با قدرت و صلابت به مبارزه‌اش ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت شهرستان مهاباد با بیان اینکه رفتار و واکنش مردم و تلاش نیروهای امنیتی هم برای مردم و هم دشمنان حاوی پیام بزرگی است، تصریح کرد: این اقدام تروریستی نشان داد ایران اسلامی قدرت و توان نظامی و امنیتی دارد و در هر شرایطی می تواند مقابل دشمنان قسم خورده خود ایستادگی کند و مردم نشان دادند در هر شرایطی که ایران اسلامی به خطر بیفتد همبستگی و توان مقابله با دشمنان دارند و توطئه ها را خنثی می سازند.

مدرس دانشگاه با بیان اینکه اسلام دین رافت است، تصریح کرد: خشونت منطق اسلام و انبیا نیست و کسانی که خشونت را در جامعه رواج و تایید می کنند هیچ سهمی از اسلام ندارند و مخالف دین اسلام هستند.

امام جمعه موقت شهرستان مهاباد اظهار کرد: به فرموده پیامبر اسلام خشونت طلبان از دین خارج شده اند همانند تیری که از کمان خارج می شود.

به گفته وی ویژگی بارز افراطیون و خشونت طلبان در شرایط حساس امروز این است که کافران را رها می کنند و مسلمانان را می کشند.

اسماعیلی اضافه کرد: روح و جوهره توحید، وحدت است و این امر امروز به عنوان یک ضرورت در جهان اسلام محسوب می شود.

وی اظهار کرد: در شرایطی که عده ای افراطی با برداشت های غلط از دین دست به آشوب و افراطی گری در منطقه زده اند و به دنبال رسیدن به اهداف شوم و پلید خود هستند، انسجام مسلمانان و فرق مذهبی می تواند فتنه های آنها را برملا کند.
 
https://taghribnews.com/vdcaewnue49n0a1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی