تاریخ انتشار۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 164138
سید محمدباقر عبادی:

سران داعش پرورش یافته اسرائیل هستند

تنا- اختصاصی
نماینده بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعضی از سران کشورهای اسلامی و عربی مرعوب غرب هستند، خاطرنشان کرد: این ترس و رعب و وحشتی که دارند مانع می شود که عزت مندانه و شرافت مندانه و بر اساس آیات قرآن در مقابل رژیم صهیونیستی موضع بگیرند.
سران داعش پرورش یافته اسرائیل هستند
سید محمدباقر عبادی در گفت و گو با خبرنگار تقریب(تنا) گفت: عده ای دیگر از سران کشورهای اسلامی نیز مزدور و سرسپرده هستند و آنچه آمریکا و اسرائیل بخواهند، انجام می دهند، در غیر این صورت اسرائیل بسیار راحت تر از آنچه که تصور می شود، از بین رفتنی است.

وی راه پیمایی روز قدس را قوت قلبی برای فلسطینی ها دانست و گفت: این راه پیمایی علی الخصوص در این دوران برای فلسطینی ها حمایت محسوب شده و بسیار روحیه بخش است. ضمن اینکه موجب رعب و وحشت اسرائیلی ها نیز می شود. از طرف دیگر برپایی هرچه باشکوه تر راه پیمایی روز قدس نشان دهنده اهمیت جمهوری اسلامی در منطقه بوده و حضور مردم در صحنه ایران را به دنیا نشان می دهد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: مسئله فلسطین تنها مربوط به فلسطینیان نیست، رژیم اشغالگر قدس همچون غده سرطانی است که تمام دنیای اسلام را به هم خواهد ریخت. تمام گرفتاری هایی که امروز در سوریه، عراق، مصر و سایر کشورهای اسلامی شاهد هستیم، به جرأت می توان گفت که اگر رژیم اسرائیل در منطقه وجود نداشت، این گرفتاری ها هم وجود نداشت. مردم این کشورها به راحتی زندگی می کردند، نه اینکه امنیت نداشته باشند، مهاجرت کنند و کشته دهند.

وی تصریح کرد: این آتشی که اسرائیل در خاورمیانه ایجاد کرده، اگر مردم ما در صحنه نباشند و مسئولین ما هم بیدار نباشند، می تواند به ایران هم سرایت کند. امروز برای امنیت خودمان باید بیش از هر زمان دیگری فریاد مرگ بر اسرائیل را در راه پیمایی روز قدس سر بدهیم.

عبادی تاکید کرد: داعش را جدای از اسرائیل فرض نمی کنیم. داعش دنباله ای از اسرائیل است. الان که داعش داخل مرزهای عراق آمده و نزدیک مرز ایران شده، در واقع احساس می کنیم که اسرائیل آمده است . سران داعش پرورش یافته اسرائیل هستند. همین داعشی که با خشونت هرچه تمام تر مردم شیعه و سنی را قتل عام می کند و با افتخار فیلم آن را هم منتشر می نماید، تا امروز حتی یک سنگ هم به طرف اسرائیل پرتاب نکرده، چه رسد به اینکه یک صهیونیست را بکشد.

وی در پایان افزود: روز قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را که سر می دهیم یعنی فریاد بر هر فتنه ای که در خاورمیانه در حال شکل گیری است که ریشه همه اینها هم به آمریکا و اسرائیل برمی گردد. آنها برای کشور ما هم برنامه دارند، معلوم است که هیچ علاقه ای ندارند ما ثبات و پیشرفت داشته باشیم، بنابراین حضور مردم ایران در راه پیمایی روز قدس هم از لحاظ دیپلماسی، هم از لحاظ سیاسی و هم از لحاظ امنیتی بسیار موثر است. علاوه بر اینها تکلیف شرعی هم هست چون در روایت است که پیامبر عظیم الشأن فرمودند: من أصبح ولم يهتم بأمور المسلمين فليس بمسلم.
https://taghribnews.com/vdcaeyn6a49ni61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی