>> فلسطین نماد مقاومت و استقامت در جهان اسلام است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۱
کد مطلب : 277160
نماینده مجلس در گفتگو با تقریب:

فلسطین نماد مقاومت و استقامت در جهان اسلام است

تنا – مجلس شورای اسلامی
نماینده مجلس شورای اسلامی، فلسطین را نماد مقاومت و استقامت در جهان اسلام خواند و گفت: بزرگترین آرزوی ملت های مسلمان آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل است.
فلسطین نماد مقاومت و استقامت در جهان اسلام است
محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی گفت: متاسفانه جریان تکفیری-سلفی با به وجود آوردن داعش و تفرقه در جهان اسلام بزرگترین خدمت را به اسرائیل کرد.
 
نماینده مردم چناران و طرقبه ادامه داد: جریان تفکیری با اقدامات خود در کشورهای اسلامی افکار مسلمانان را از موضوع اصلی جهان اسلام یعنی مسجد الاقصی و دشمنی با رژیم صهیونیستی به اختلافات داخلی مسلمانان معطوف کرد.
 
این حقوقدان مجلس اظهار داشت: فلسطینی ها برای دفاع از مسجد الاقصی منتظر کسی نماندند و با اعتصاب و تحصن، رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی کردند و رژیم صهیونیستی مجبور به برداشتن گیت های بازرسی شد.
 
عضو فراکسیون اصول گرایان مجلس، فلسطین را نماد مقاومت و استقامت در جهان اسلام خواند و گفت: بزرگترین آرزوی ملت های مسلمان آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل است.
 
دهقان تاکید کرد: ملت های مسلمان به این آرزو اعتقاد دارند اما برخی سران مزدور کشورهای اسلامی به صورت پنهانی با اسرائیل رابطه برقرار کرده و این رژیم را علیه مسلمانان تحریک می کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcai0nuw49n061.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی