تاریخ انتشار۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 43716
شیخ محمد حسان:

سخن حق را بشنوید و وحدت را حفظ کنید

یک مبلغ مصری، تمام جوامع مسلمان و غیر مسلمان مصر را به وحدت فراخواند.
سخن حق را بشنوید و وحدت را حفظ کنید
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا):
شیخ "محمد حسان" مبلغ اسلامی مصری، از جمعیت‌های اسلامی موجود در این کشور مانند اخوان المسلمین و جمعیت‌های سلفی و سایر مذاهب اسلامی خواست تا وحدت خود را حفظ نمایند.

وی در پاسخ به سؤالی در رابطه با تفاوت میان سنی و سلفی و شیعه گفت: من از جوانان این کشور می خواهم که سخن حق را از خدا و رسول او بشنوند و وحدت خود را حفظ کنند.

حسان که در نشستی در دانشگاه "عین شمس" قاهره سخنرانی می کرد، با اشاره به انقلاب اخیر مردم مصر گفت: آنچه در مصر رخ داد، به اراده و مشیت الهی بوده است و جوانان آگاه مصر نیز در این راه تلاش کردند. بدانید که اگر تمام جوانان مصر و همه جهانیان جمع شوند تا چنین انقلابی را به وجود آورند، هرگز بدون توفیق الهی به نتیجه نخواهند رسید.

وی با تأکید بر لزوم مجازات مفسدان گفت: بیایید همه با هم مفسدانی را که در این کشور ظلم و فساد به راه انداختند، مجازات کنیم و سرزمین خود را از نو بسازیم.

حسان با اشاره به حملات رسانه‌ای غرب در جهت اسلام‌هراسی، خطاب به جوانان مصری خاطرنشان کرد: ای جوانان، از دین اسلام هراس نداشته باشید، زیرا دین حق و عدالت است و کشور مصر تنها از آن مسلمانان نیست، بلکه سرزمین تمامی ادیان است.

وی تأکید کرد: اجماع علمای مسلمان برای حمایت از مسیحیان واجب است و مسلمانان همواره از عبادتگاه‌های مسیحیان و اموال و خانواده و فرزندان آنان حمایت می کنند.
https://taghribnews.com/vdcai0ny.49ne615kk4.html
مرجع : محیط
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی