تاریخ انتشار۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۰
کد مطلب : 245769

مشارکت ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی/زخمی شدن کودکی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

ده ها هزار فلسطینی به رغم تدابیر امنیتی شدید دشمن صهیونیستی در قدس اشغالی در نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی حاضر شدند.
مشارکت ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی/زخمی شدن کودکی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، با انکه نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه مانع از ورود صدها جوان فلسطینی به مسجد الاقصی به منظور شرکت در نماز جمعه شدند اما با این حال بیش از 30 هزار نفر موفق به حضور در نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی شدند.

خطیب این هفته مسجد الاقصی عموم ملت فلسطین را به وحدت و همدلی و اهتمام بیشتر به مسأله فلسطین فراخواند.

"شیخ محمد سلیم" امت اسلامی و عربی را به بازگشت دوباره به تاریخ و ارزش های خود و اهتمام هر چه بیشتر به مسائل و قضایایی اصلی و مقدسات و قرآن و سنت پیامبر (ص) دعوت کرد.

شیخ سلیم خواستار لغو هرچه سریع تر محاصره ظالمانه نوار غزه و آزادی اسرای فلسطینی از زندان های دشمن صهیونیستی شد.

وی در پایان اظهار داشت: امت اسلام در قبال بی توجهی به تاریخ و مقدسات خود مسؤولند و باید بیش از پیش به فکر مقدسات و مسائل اساسی خود باشند و این مسأله تنها با وحدت مسلمانان محقق خواهد شد.

خبر دیگر اینکه، نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر روز جمعه کودکی فلسطینی را به بهانه تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی هدف گلوله قرار دادند و زخمی کردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شدند که این کودک فلسطینی قصد حمله به آن ها با سلاح سرد در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین کریات اربع در الخلیل را داشته است.

شاهدان عینی نیز تصریح کردند که نظامیان صهیونیست این کودک فلسطینی را از ناحیه پا هدف گلوله قرار داده و او را زخمی کردند؛ صهیونیست  ها این کودک را در حالی که خونریزی شدید می کرد به حال خود رها کردند تا در نهایت خودروهای امدادرسانی او را به منظور مداوا به بیمارستان انتقال دادند.

 در شهر رام الله نیز یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست زخمی شد؛ این جوان نیز از ناحیه پا زخمی شده است و به منظور مداوا به درمانگاه پزشکی فلسطین در شهر رام الله انتقال داده شد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcaimnuo49ny01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی