تاریخ انتشار۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 270662

بیانیه مطبوعاتی حماس در واکنش به اظهارات وزیر خارجه عربستان

جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به اظهارات عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی که خواستار توقف حمایت های قطر از این جنبش شده بود، بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه مطبوعاتی حماس در واکنش به اظهارات وزیر خارجه عربستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به اظهارات تحریک آمیز عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی بر علیه این جنبش ابراز تأسف و آن را محکوم می کنیم.
 
این اظهارات شوکی به ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی بود که مسأله فلسطین را قضیه مرکزی خود و جنبش حماس را جنبش مقاومت مشروع در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی که دشمن مرکزی امت اسلامی و عربی است، می داند، به ویژه اینکه حماس و گروه های مقاومت فلسطین از سرزمین اسرا و معراج، قبله نخست مسلمانان و سومین حرم شریف دفاع می کنند.
 
همچنین بر کسی پوشیده نیست که دشمن صهیونیستی چگونه از چنین اظهاراتی برای ارتکاب جنایت های بیشتر علیه ملت، سرزمین و مقدسات ملت فلسطین و قدس و مسجد الاقصی بهره می برد.
 
کما اینکه اظهارات الجبیر، مخالف قوانین بین المللی و مواضع همیشگی کشورهای اسلامی و عربی است که بر حق مقاومت و مبارزه ملت فلسطین تا آزادسازی سرزمین و مقدساتش تأکید دارند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcaiwnuu49n0i1.k5k4.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی