تاریخ انتشار۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 214466

راهنمای من درباره موضوع سوریه نتانیاهو خواهد بود

هریتیج: در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سیاست خارجی این کشور در سوریه را براساس سیاستهای اسرائیل درخاورمیانه انتخاب خواهم کرد.
راهنمای من درباره موضوع سوریه نتانیاهو خواهد بود
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از جوئیش ژورنال، تد کروز نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گوید آمریکا سیاست ضد مداخله جویانه خود در سوریه را از اسرائیل الهام گرفته است و خود او نیز از این سیاست پیروی خواهد کرد.

کروز در جمع اعضای اندیشکده آمریکایی هریتیج گفت در صورتی که به ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شود سیاست خارجی این کشور در سوریه را بر اساس سیاست های اسرائیل در خاورمیانه انتخاب خواهد کرد.

وی مدعی شد اسرائیل در جنگ داخلی سوریه دخالت نکرده است و این تصمیم نتانیاهو راهنما و الهام بخش او در سیاست های خارجی آمریکا خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو در سفر به آمریکا طی کنفرانسی مطبوعاتی در پاسخ به خبرنگاران که پرسیده بودند چرا اسرائیل در سوریه دخالت نمی کند گفته بود که این رژیم موضع مشخصی در این مسئله ندارد.

نتانیاهو در ادامه ادعا کرده بود: وقتی دو دشمن شما یکدیگر می جنگند شما نمی توانید با مداخله در جنگ یکی از آنها را تقویت کنید.

کروز سیاست نتانیاهو در قبال جنگ داخلی سوریه را به سیاست روباه صفت انگلیس و چرچیل تشبیه کرد که بین کشورها اختلاف می اندازند و از آن نفع می برند.
https://taghribnews.com/vdcaiynui49n6y1.k5k4.html
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی