تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 277151
امام جمعه نجف:

تشکیل احزاب مختلف در عراق با هدف خدمت بهتر به مردم صورت می‎گیرد

امام جمعه نجف اشرف با اشاره به اینکه تشکیل احزاب مختلف در عراق با هدف خدمت بهتر به مردم صورت می‎گیرد، گفت:این احزاب اگر در راستای اخلاق اسلامی و اهداف پاک خود قدم بردارند، به طور یقین دارای آثار مثبتی خواهند بود.
تشکیل احزاب مختلف در عراق با هدف خدمت بهتر به مردم صورت می‎گیرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی" امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، با اشاره به آخرین تحولات نظامی عراق گفت: نیروهای مسلح آماده پاکسازی مناطق الحویجه و تلعفر از لوث جریان تروریستی داعش هستند.

امام جمعه نجف اشرف با اشاره به استعفای "سید عمار حکیم" از مجلس اعلای اسلامی و تشکیل حزب سیاسی جدید خاطرنشان کرد:تشکیل احزاب مختلف در میان شیعیان با هدف خدمت بهتر به مردم صورت می‎گیرد و این احزاب اگر در راستای اخلاق اسلامی و اهداف پاک خود قدم بردارند به طور یقین دارای آثار مثبتی خواهند بود.

وی با بیان اینکه حکومت آل‎سعود هزینه هر قطره خونی که از شیعیان به ظلم و ستم جاری کند را پرداخت خواهد کرد، اظهار داشت: آل‎سعود در پی اعدام 14 نفر از شیعیان به اتهام جاسوسی است؛ آنان باید دست از چنین اقداماتی بردارند و خون شیعیان را به بهانه‎های واهی جاری نکنند.

حجت الاسلام قبانچی سالروز شهادت آیت الله سید محمد صدر در 3 ذی القعده 1419هجری قمری به دست دژخیمان بعثی را گرامی داشت و گفت:شکستن هیمنه حکومت ظالم صدام و استفاده از نقاط ضعف حزب بعث از شیوه‎های مبارزاتی شهید صدر بود.

وی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی (ع) شهادت را بهتر از مرگ در بستر دانست و بیان داشت: آیت الله صدر دارای تألیفات بسیاری در زمینه‎های دینی نظیر تاریخ غیبت صغری و کبری است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcam0nu649n061.k5k4.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی