>> ​بصیرت افزایی اولویت دیپلماسی وحدت باشد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 287556
//ویژه اجلاس بین المللی دیپلماسی وحدت//(31)

​بصیرت افزایی اولویت "دیپلماسی وحدت" باشد

تنا - استان آذربایجان غربی
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سردشت گفت: بصیرت افزایی، زمان شناسی و انجام درست وظایف باید در اولویت "دیپلماسی وحدت" باشد.
​بصیرت افزایی اولویت "دیپلماسی وحدت" باشد
عبدالرحمن باروزه در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: با اتحاد، همبستگی و بصیرت می توان در راستای شناخت و خنثی‎سازی برنامه‏‎های دشمنان قسم خورده اسلام حرکت کرد.

وی افزود: دشمن این را فهمیده است که اگر قرار است جامعه اسلامی را از هم متفرق کنند باید این پیوند ولایی بین جامعه اسلامی بگسلد ولی مسلمانان باید هشیار باشند و با بصیرت و وحدت در برابر خدعه‌ها بایستند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سردشت ادامه داد: امروز همه مسلمانان دشمنان مشترک دارند و دشمنان اسلام زمینه ایجاد اختلاف را در کشورهای اسلامی دامن می زنند لذا با دیپلماسی و راهبردهای اصولی می توان بصیرت و آگاهی مسلمانان را بالا برد و روشنگری کرد.

این روحانی اهل سنت سردشت با بیان اینکه اگر بین حاکمان اسلامی وحدت باشد می توانیم بسیاری از مشکلات جهان اسلام را حل کنیم، تصریح کرد: اتحاد و انسجام در جهان اسلام به عنوان یک ضرورت مهم و اساسی مورد تاکید است و همه باید برای ایجاد و تقویت این وحدت تلاش کنند.

به گفته وی، وحدت برای توسعه و آبادانی هر جامعه ای موثر و از مهمترین ضروریات است و لذا آنهایی که بر طبل تفرقه می کوبند به هیچ وجه خواهان منافع و توسعه ما نیستند.

باروزه در عین حال تاکید کرد: تا زمانی که شعله مقاومت نزد مسلمانان روشن است، دشمنان شکست خواهند خورد همانطور که در جنگ 33 روزه، جنگ غزه و ... مسلمانان پیروز شدند.

وی خاطرنشان کرد: باید به فرهنگ مقاومت بها داده شود چرا که به مسلمانان، وحدت و یکی شدن حول یک محور را هدیه می دهد.
https://taghribnews.com/vdcam0nui49nam1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی