تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 232952

هلاکت چند نفر از سرکردگان داعش در موصل و فلوجه

در حمله های هوایی ارتش عراق به مواضع "داعش" در موصل، تعدادی از عناصر این گروه تروریستی از جمله سه نفر از سرکردگان مهم آنها به هلاکت رسیدند.
هلاکت چند نفر از سرکردگان داعش در موصل و فلوجه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، فرماندهی عملیات مشترک روز گذشته با اعلام این موضوع از اهالی موصل خواست برای در امان ماندن از آثار و تبعات این حمله ها، از مواضع داعش فاصله بگیرند.

ستاد اطلاع رسانی جنگی وابسته به فرماندهی عملیات مشترک در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای دایره تجسس ارتش با نظارت و پیگیری فرماندهی عملیات مشترک و با استفاده از اطلاعات دقیق و هماهنگی عالی نیروی هوایی، به مواضع مواضع گروه تروریستی داعش در موصل حمله کردند و تعداد زیادی از آنها را از پای درآوردند.

در این بیانیه آمده است: در این حمله دهها نفر از تروریستها از جمله تعدادی از سرکرده های برجسته آنها به هلاکت رسیدند؛ مسؤول کل تروریستهای داعش و چهار نفر از همراهانش، در میان کشته شده ها هستند؛دو خودروی حامل آنها نیز به کلی منهدم شدند.

یکی دیگر از سرکرده های "داعش" که به اصطلاح مسؤول کل امور دینی در نینوا و مسؤول امور مالی این گروه تروریستی بود و همچنین هفت نفر از همراهانش هم در این عملیات به هلاکت رسیدند و مخفی گاه آنها به طور کامل منهدم شد.


یکی از مقام‌های ارتش آمریکا هم اعلام کرد حملات هوایی در فلوجه به کشته شدن فرمانده داعش در این شهر منجر شده است.

سرهنگ "استیو وارن" سخنگوی ارتش آمریکا در عراق، روز گذشته اعلام کرد که "ماهر بیلاوی" طی ۲۰ حمله هوایی ائتلاف به رهبری آمریکا در چهار روز گذشته بر فراز آسمان فلوجه کشته شده است.


 
https://taghribnews.com/vdcamunuu49neo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی