تاریخ انتشار۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۷
کد مطلب : 260555

هشدار رئیس جمهوری لبنان نسبت به تهدیدات رژیم صهیونیستی

رئیس جمهوری لبنان تاکید کرد: جامعه جهانی باید به تهدیدها و نیت های اسرائیل برای تجاوز علیه لبنان اهتمام و توجه داشته باشد.
هشدار رئیس جمهوری لبنان نسبت به تهدیدات رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ژنرال  میشل عون نامه دانی دانون نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد را  تهدید لبنان خواند و تاکید کرد که به هر تهدید، تجاوز و تلاش اسرائیل برای نقض حاکمیت لبنان پاسخ مناسب می دهیم.
 
وی تصریح کرد: اسرائیل که باید قبل از دیگران به قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل مقید باشد، همچنان اجرای قطعنامه 1701 را رد می کند و با وجود گذشت یازده سال از صدور این قطعنامه حاضر نیست از مرحله تجاوزها به مرحله آتش بس وارد شود.
 
رئیس جمهوری لبنان گفت: اسرائیل همچنان بخشی از خاک لبنان از جمله بخش شمالی شهرک الغجر، کشتزارهای شبعا و بلندی های کفرشوبا را اشغال کرده و به طور روزانه ضمن تجاوز به خاک لبنان با عبور از خط مرزی ، تمامیت ارضی و حاکمیت دریائی و هوائی لبنان را نقض می کند.
 
ژنرال عون با بیان اینکه« اسرائیل عامل مهاجرت نیم میلیون فلسطینی است که لبنان از آنها میزبانی می کند»، افزود: اسرائیل همه حقوق آوارگان فلسطینی از جمله حق بازگشت به خانه و کشورشان را نادیده گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی به منزله « تجاوز مستمر علیه لبنان و ملت آن است»، خاطرنشان کرد: براساس ماده 51 منشور سازمان ملل ، دفاع از سرزمین حق طبیعی لبنان و ملت آن است.
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcamwnum49nim1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی