تاریخ انتشار۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : 184253

افزایش اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه حرم حضرت ابراهیم(ع)

اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه مقدسات مسلمانان به ویژه حرم حضرت ابراهیم(ع) در شهر الخلیل، طی ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
افزایش اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه حرم حضرت ابراهیم(ع)
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تنها در ماه فوریه ۲۰۱۵ میلادی، ۴۶ بار به بهانه ناراحتی شهرک نشینان صهیونیست، از پخش اذان از مناره های حرم حضرت ابراهیم(ع) در الخلیل ممانعت کرده است.

این وزارتخانه در بیانیه خود تأکید کرده است: سیاست کنونی رژیم صهیونیستی با هدف فشار وارد کردن به مسلمانان و جلوگیری از اقامه نماز جماعت در این مکان مقدس اجرا می شود. علاوه بر این تدابیر امنیتی بسیار سختی در ورودی ها و راه های اصلی منتهی به این حرم به اجرا گذاشته شده و صحن ها و ستون های حرم حضرت ابراهیم(ع) بارها توسط شهرک نشینان صهیونیست مورد بی حرمتی قرار گرفته است.

در این بیانیه تصریح شده است: چنین اقداماتی تجاوز به ادیان آسمانی و نقض آزادی عبادت است که همه شریعت ها و قوانین بین المللی آن را پذیرفته اند.

این وزارتخانه از فلسطینیان نیز خواست تا رابطه خود را با مسجد و حرم حضرت ابراهیم(ع) قطع نکرده و همچنان در آن حضور داشته باشند تا فرصتی به رژیم صهیونیستی برای اجرای نقشه های خود ندهند.

مسجد و حرم حضرت ابراهیم(ع) از آن رو که مرقد حضرت ابراهیم(ع) و همسران و دو فرزند ایشان حضرت اسحاق(ع) و حضرت یعقوب (ع) است، چهارمین مسجد مقدس مسلمانان پس از مسجد الحرام، مسجد النبی و مسجد الاقصی به شمار می رود.
https://taghribnews.com/vdcamyn6e49nau1.k5k4.html
مرجع : البوابة نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی