تاریخ انتشار۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 217391

مصوبات کمیسیونهای کنفرانس وحدت عملی می شود

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب، با اشاره به مباحث گسترده ای که در کنفرانس وحدت امسال در کمیسیونهای متعدد مطرح شد، تأکیدکرد: ما درپی آنیم تا محتوای کمیسیونها را جمع بندی و به برنامه کاری تبدیل کنیم.
مصوبات کمیسیونهای کنفرانس وحدت عملی می شود
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب در نشست خبری" دستاورد های بیست و نهمین کنفرانس وحدت اسلامی و در پاسخ به سؤال خبرنگار تقریب درباره پیگیری مصوبات کمیسیونهای بیست و نهمین کنفرانس وحدت  اسلامی گفت: در کنفرانس وحدت امسال،  12 کمیسیون برگزار و مباحث بسیار گسترده ای مطرح شد، ما درپی آن هستیم تا محتوای کمیسیونها را جمع بندی و تبدیل به برنامه کاری کنیم.

آیت الله اراکی افزود: آنچه مجمع تقریب در سه چهار سال اخیر انجام داده است، نتیجه بررسی همین مباحث مطرح شده در کمیسیونها و مصوبات صورت گرفته در آنها و عملی کردن این مصوبات بوده است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب خاطرنشان کرد: اتحادیه های تشکیل شده، از جمله اتحادیه علمای مقاومت، تجار و بازرگانان و ... همه و همه نتیجه عملی شدن مصوبات کمیسیونها و مباحث و برنامه های مطرح شده در کنفرانسهای وحدت سالهای گذشته بوده است که امیدواریم مصوبات کمیسیونهای امسال نیز شکل عملی به خود بگیرد.

آیت الله اراکی درپایان خاطر نشان کرد: برای کنفرانس سال آینده با بررسیهای به عمل آمده، طرح جدیدی داریم و احتمالا شکل برگزاری کنفرانس تغییر کند.
https://taghribnews.com/vdcao0nu649n6e1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی