تاریخ انتشار۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 196395
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام فرصت طلایی برای معرفی این شهر است

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 یک فرصت طلایی برای معرفی این شهر به جهان اسلام و خارج از آن است.
معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام فرصت طلایی برای معرفی این شهر است
 به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا) به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای سیاست گذاری پایتخت فرهنگی جهان اسلام مشهد 2017 افزود: مشهد باتوجه به برخورداری از مفاخر و شخصیت های بزرگ فرهنگی شایستگی معرفی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام را دارد.
 
وی افزود: معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام فرصتی برای تبادل آرا و تجربیات، شناساندن آداب و رسوم و فرهنگ ایران اسلامی و تقویت تعامل با دنیای بیرون از جهان اسلام است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام فرصتی برای نوسازی و بازسازی شهر است تا به ظاهر آن نیز پرداخته و برای پذیرایی از زائران مهیا شود.
 
وی با تاکید بر معرفی جامع مفاخر و ویژگی های برجسته فرهنگی جهان اسلام گفت: در مشهد گنجینه های عظیم فرهنگی ازجمله آرامگاه بزرگ شاعر ایران؛ فردوسی و کتابخانه عظیم آستان قدس رضوی وجود دارد که می توان از این ظرفیت برای معرفی شایستگی های مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام بهره برد.
 
جنتی با تاکید بر طراحی هرچه سریعتر سایت ویژه پایتخت فرهنگی جهان اسلام مشهد 2017 گفت: این پایگاه اینترنتی باید وسیله ای برای برقراری ارتباطات دوسویه بین عوامل دست اندرکار و مخاطبین در جهان اسلام و خارج از آن باشد تا بستر بهره گیری از نظرات مختلف فراهم شود.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcaoin6m49noe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی