تاریخ انتشار۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۵
کد مطلب : 275199
ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان:

اسلام کامل ترین و مترقی ترین دین جهان است

امامان جمعه اهل سنت استان گلستان دین مبین اسلام را کامل ترین، آسان ترین و مترقی ترین دین جهان دانستند و همگان را بر پیروی از احکام و دستورات نورانیش دعوت کردند.
اسلام کامل ترین و مترقی ترین دین جهان است
به گزارش خبرگزاری تقریب از گرگان، خطیب جمعه اهل سنت بندر ترکمن، گفت: خداوند به انسان ها نعمت های فراوانی عطا کرده است بهترین آنها نعمت دین اسلام است که به فرموده خودش با تکمیل شدن آن نعمت های خداوند نیز کامل شده است.

«آخوند عبدالرشید بشاورد» در نماز جمعه این هفته مسجد جامع قبا بندر ترکمن، اظهار کرد: دین عزیز اسلام به آسانی به دست ما نرسیده است؛ بلکه با مشقت های جسمی و روحی نبی مکرم اسلام (ص) و صحابه کرام تحویل ما شده است.

به گفته وی؛ ما که حتی یک سیلی هم در راه دین نخوردیم پس وظیفه داریم به خوبی از آن پاسداری نمائیم.

خطیب جمعه اهل سنت بندر ترکمن با بیان اینکه عده ای سعی در خدشه دار کردن چهره پاک اسلام دارند، گفت: امروز کسانی با طعنه وانمود می کنند که اسلام دین سخت و متحجر و عقب مانده است و به درد زندگی امروز نمی خورد؛ ولی باید بدانند که این دین آسمانی جامع ترین دین ها برای هر عصر و مکانی است.

قدر امنیت و آسایش در کشور را بدانیم

امام جمعه اهل سنت کلاله، گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی از امنیت و آسایش خوبی در کشور برخوردار هستیم و باید قدر آن را بدانیم.

«آخوند دوست محمد میر حسن زاده» در نماز جمعه این هفته کلاله، اظهار کرد: خداوند نعمت های فراوانی به انسان ها داده که باید به خوبی از آنها بهره برد و کفران نکرد.

به گفته وی؛ با هوشیاری و بیداری کامل مراقب تحرکات ضد اسلامی دشمن باشیم؛ زیرا آنها مترصد این هستند که به کشور نفوذ کرده و سعی در به آشوب کشاندن آن دارند.

اتحاد مسلمین باعث ناکامی تصمیم های غیر انسانی دنیای کفر می شود

خطیب جمعه اهل سنت آزادشهر، گفت: اگر مسلمانان همدل و متحد شوند دنیای کفر در تصمیم گیری ها علیه جهان اسلام ناکام خواهند ماند.

«مفتی محمد قاسم قاسمی» در خطبه های جمعه این هفته آزادشهر، اظهار کرد: مسلمانان با همت و کوشش به خداوند یقین داشته باشند و در مسیر واقعی اتحاد و انسجام گام بردارند.

به گفته وی؛ الله تعالی دین اسلام را به ما عطا نموده است که مایه عزت و سربلندی مسلمین است.

رعایت مساوات و برادری از امتیازات جمهوری اسلامی است

امام جمعه اهل سنت دهستان کرند، گفت: از امتیازات جمهوری اسلامی ایران است که در آن حقوق مساوی برای همه اقوام و مذاهب رعایت می شود.

«آخوند محمد آمانی» در نماز جمعه این هفته دهستان کرند، اظهار کرد: این انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و اکنون نیز رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ما را به سر منزل مقصود می رساند.

امام جمعه اهل سنت دهستان کرند با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان، تصریح کرد: شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامي ايران يكی از مهمترين نهادهای حكومتی به شمار می آيد به گونه‌ای كه نبود آن در كنار مجلس قانون‌ گذاری، موجب عدم اعتبار مجلس و مصوبات آن می شود.
 
https://taghribnews.com/vdcaomnuo49n061.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی