تاریخ انتشار۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 259692
ائمه جمعه آذربایجان غربی تاکید کردند

​22 بهمن روز وحدت و همبستگی ملت ایران است/صف های به هم پیوسته اهل سنت و تشیع در 22 بهمن نشان داد ارتباط مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است

تنا اذربایجان غربی
ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی تاکید کردند حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان نظام جمهوری اسلامی و استکبارجهانی نشان داد که بعد از ۳۸ سال هنوز ایستاده ایم و علی رغم مشکلات توانسته ایم انقلاب را حفظ کنیم .
​22 بهمن روز وحدت و همبستگی ملت ایران است/صف های به هم پیوسته اهل سنت و تشیع در 22 بهمن نشان داد ارتباط مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: همانطور که رمز پیروزی ملت ایران در سال 57 وحدت و اتحاد اقوام و ادیان مختلف بود امروز نیز پس از 38 سال نهال انقلاب اسلامی به درختی کهن، تنومند و مقاوم تبدیل شده که رمز بقا و تدوام خود را عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری می داند.
ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پدیده ای بود که‌ جهان استکباری را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مستضعفان عالم روشن کرد.
وی با بیان اینکه ملت ایران امروز نیز سربلند بیرون آمدند، تصریح کرد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن همچون سال های گذشته بیداری و هوشیاری خود را به معرض نمایش گذاشته و دشمن را بار دیگراز رسیدن به اهداف شوم خود مایوس کردند.
حضور باشکوه مردم نمایانگر عشق به انقلاب است
امام جمعه اهل سنت شاهین دژ گفت: حضور باشکوه مردم در روز 22 بهمن نماد و نمایانگر وحدت، همدلی و عشق به انقلاب است.
ماموستا حاصل بالقچی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ملت ایران اعم از کرد، ترک، لر، بلوچ و فارس با راهپیمایی 22 بهمن شکوه و عظمت خود و نظام اسلامی را برای جهانیان به نمایش درآوردند.
وی خواستار حفظ وحدت و برادری در میان مسلمانان شد و افزود: در صورت وجود وحدت، هیچ ابرقدرتی توان مقابله با اسلام و مسلمانان را ندارد.
بالقچی با بیان اینکه امروز بار دیگر حضور قدرتمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشم دیگر کشورها را خیره کرد، تصریح کرد: مردم شهرستان شاهین دژ همچون مردم سراسر ایران حماسه آفریدند و نشان دادند هر چه از انقلاب بگذرد عزم و اراده مردم و تبعیت از نظام در آنان قوی تر می شود.
وی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان نظام جمهوری اسلامی و استکبارجهانی نشان داد که بعد از ۳۸ سال هنوز ایستاده ایم و علی رغم مشکلات توانسته ایم انقلاب را حفظ کنیم.
ارتباط بین مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است
امام جمعه پیرانشهر گفت: صف های به هم پیوسته اهل سنت و تشیع در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد ارتباط بین مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است.
ماموستا مصطفی محمودی افزود: امروز ملت ایران نشان دادند هیچگاه از انقلاب و رهبری روی گردان نخواهند شد.
وی اضافه کرد: امروز به جهانیان ثابت شد که ملت ایران اعم از قومیت ها و مذاهب مختلف پای آرمان های امام(ره) و شهدا ایستاده‌ اند و هیچ قدرتی، توان شکست مردم ایران را ندارد.
امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه مبارزه با استعمارگران شرعا واجب است، اذعان کرد: هدف استکبار ایجاد تفرقه بین مسلمانان و براندازی نظام اسلامی است لذا باید با اتحاد و همبستگی توطئه های دشمنان را خنثی سازیم.
محمودی در بخش دیگری از سخنان خود خانواده را یکی از مهم ترین ارکان جامعه دانست و گفت: امروز باید به رکن خانواده توجه بیشتری شود و جوانان را در کانون گرم خانواده تربیت کنیم و به جامعه تحویل دهیم زیرا دشمن امروز به دنبال ضربه زدن از کانون خانواده و از بین بردن این ساختار ارزشی است که باید جلوی تغییر ساختار اجتماعی دشمن گرفته شود.
انقلاب اسلامی روز به روز شکوفاتر می‌شود
امام جمعه مهاباد گفت: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام خمینی(ره) و وحدت همه مردم شریف ایران اسلامی به پیروزی رسید، روز به روز شکوفاتر می‌شود و از همه جهت پیشرفت‌های خوبی را به دست می‌آورد.
ماموستا عبدالقادر سهرابی در خطبه‌های نماز جمعه افزود: پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی امکان پذیر نبود مگر با وحدت ملی و همبستگی 37 ساله ملت ایران که توانسته‌اند با وحدت و همبستگی خود هیچ وقت از انقلاب جدا نباشند و همیشه انقلاب را همراهی کنند و با این وحدت و همبستگی ملت ایران استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای ستم دیدگان جهان امید و برای ستمکاران ترس و وحشت به همراه داشت.
سهرابی خاطرنشان کرد: امروز ملت سرافراز ایران بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی به جهانیان نشان دادند.
فجر انقلاب دمیدن خورشید استقلال و آزادی است
امام جمعه شهرستان تکاب گفت: فجر انقلاب دمیدن خورشید استقلال و آزادی است.
ماموستا جلال مرادی در خطبه های نماز جمعه افزود: مردم با حضور حماسی و آگاهانه خود در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، پاسخ محکم و دندان شکنی به یاوه گویی های استکبار جهانی دادند.
وی اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب، مردم حضور پرشور در مراسم راهپیمایی داشتند و بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید بیعت کردند.
مرادی خاطرنشان کرد: در طول این 38 سالی که از انقلاب اسلامی ایران گذشته است همواره دشمنان این ملت و نظام در تلاش بوده اند تا میان ملت و نظام جدایی ایجاد کنند اما مردم فهیم ایران اسلامی همواره در مراسمات مهم ملی شرکت کرده و امروز نیز همبستگی خود با نظام و حمایت از رهبری را فریاد زدند.
اتحاد ملی شرط استمرار انقلاب اسلامی است
امام جمعه اشنویه با بیان اینکه وحدت کلمه از عناصر اصلی پیروزی انقلاب بود، گفت: شرط تداوم و استمرار انقلاب اسلامی اتحاد ملی و تقویت روحیه ایمان و معنویت در بین افراد جامعه است.
ماموستا سید مصطفی خاتمی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: هر حرکتی در مسیر تفرقه و شکستن وحدت در نظام اسلامی باشد، موجب خوشحالی دشمنان و ضعف نظام ما خواهد شد و همه باید حول محور اتحاد و همگرایی باشند.
وی افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده همدلی و اتحاد مردم بود .
امام جمعه اشنویه اضافه کرد: ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن با شکوه هر چه بیشترشرکت کردند و با مشت های کوبنده خود تمام دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سر جای خود نشاندند.
تهدیدهای استکبار جهانی هیچ اثری ندارد
امام جمعه بوکان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون با توطئه ها و هجمه های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام بوده و هستند و ملت ایران اعم از اهل سنت و تشیع با حضور حماسی خود به دشمنان نشان دادند که تهدیدهای آنها هیچ اثری ندارد.
ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: وحدت و تعامل در کشور سبب تقویت و حفظ آرمان‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی و توسعه کشور و عدم دخالت قدرت‌های جهانی در کشور می‌شود.
وی افزود: حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ابهت پوشالی آمریکا را زیر سئوال برد.
امام جمعه بوکان تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز غیرت و بیداری مردم سلحشور ایران و به تبع آن مسلمانان اهل سنت شهرستان بوکان را نشان داد.
خلیفه زاده خاطرنشان کرد: شناساندن آرمان هاى انقلاب اسلامى به نسل جدید ضرورتی اجتناب ناپذیر است لذا باید وحدت و اتحاد مسلمانان در جامعه حفظ و تقویت شود.
https://taghribnews.com/vdcaoonuu49nmi1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی