تاریخ انتشار۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 272499

​برگزاری دوره تربیت مبلغ در کربلا

مؤسسه وارث الانبیا تحت نظارت آستان مقدس حسینی، دوره 3ساله تربیت مبلغ در کربلا برگزار می‎کند.
​برگزاری دوره تربیت مبلغ در کربلا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام "شیخ منجد" مدیر مؤسسه وارث الانبیا با اشاره به فعالیت‎های مؤسسه وارث الانبیا  گفت: تربیت مبلغان و نخبگان جهت نشر معارف  اهل بیت (ع) در حوزه بین الملل، یکی از وظایف مؤسسه وارث الانبیا است. مؤسسه برای آموزش به مبلغان و نخبگان از شیوه‎های فشرده و کارآمد آموزشی حوزوی و دانشگاهی استفاده می‎کند.

مدیر مؤسسه وارث الانبیا تصریح کرد: مبلغان با حضور در مناطق و کشورهای مختلف ضمن تبلیغ دین مبین اسلام با افکار منحرف و مخالف با عقاید و اخلاق دینی مقابله می‎کنند.

وی ادامه داد: مؤسسه، کتاب‎هایی در زمینه‎های فقهی، عقایدی، تفسیر، تلاوت، حفظ قرآن، سیره اهل بیت (ع)، نهج البلاغه، سخنرانی و فنون تبلیغی را به زبان‎های انگلیسی و فارسی آموزش می‎دهند.

حجت الاسلام منجد دوران تحصیل در مؤسسه را 3 سال عنوان کرد و اظهار داشت: از شروط تحصیل در مؤسسه وارث الانبیا، سن بین 15 تا 30سال، فارغ التحصیل بودن از دبیرستان و امکان حفظ قرآن و نهج البلاغه است.

وی بیان داشت: مؤسسه وارث الانبیا از کشورهای مختلف جهان طلبه می‎پذیرد و اکنون 10 طلبه از نیجریه و 10 طلبه از ساحل عاج در حال تحصیل هستند.

مدیر مؤسسه وارث الانبیا در رابطه با تسهیلاتی که به دانش آموختگان ارائه می‎شود، گفت: تحصیل در مؤسسه رایگان است و برای رفاه حال دانش آموختگان اسکان، شهریه و غذا به آن‎‎ها اعطا می‎شود و همچنین در صورت موافقت مدیر مؤسسه آستان مقدس حسینی هزینه ویزا و سفر طلاب خارجی نیز به آنها پرداخت می شود.
https://taghribnews.com/vdcaounuo49n0y1.k5k4.html
مرجع : رسا نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی