>> یکی از عرصه های مهم جنگ در دنیای امروز جنگ نرم افزاری است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 212990
آیت الله اراکی در دیدار با جمعی از امرای ارتش:

یکی از عرصه های مهم جنگ در دنیای امروز جنگ نرم افزاری است

تنا- اختصاصی
دبیر کل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه یکی از عرصه های مهم جنگ علیه جهان اسلام در دنیای امروز جنگ نرم افزاری است، اظهار داشت: جنگی که امروز بر جهان اسلام تحمیل شده است قبل از اینکه جنگ سخت افزاری باشد جنگ نرم افزاری است.
یکی از عرصه های مهم جنگ در دنیای امروز جنگ نرم افزاری است
به گزارش خبرنگار تقریب، آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب روز چهارشنبه در دیدار جمعی از امرای ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی سخنانی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح ما مصداق اسلام ابراهیمی هستند، اظهار داشت: در قرآن کریم تقریبا 4 مرتبه یا مقام برای ایمان تعریف شده است که مرتبه اول آن اسلام اعرابی است که همان اقرار اسلام به زبان است.
 
وی افزود: مرتبه دوم، ایمان تصدیقی است در این مرحله حقانیت اسلام مورد تصدیق قرار می گیرد که الزاما این تصدیق به معنی خضوع قلب نیست و مرتبه سوم این است که علاوه بر ایمان تصدیق، قلب هم در برابر آنچه باور شده خاضع است یعنی قلب هم باور دارد و هم اینکه این باور را در دل می پذیرد و خاضع می شود و وقتی دل خاضع شد عمل هم بر اساس آن باور شکل می گیرد.
 
آیت الله اراکی افزود: مرتبه چهارمی هم وجود دارد که ما از آن به اسلام ابراهیمی تعبیر می کنیم وقتی که خضوع حاصل شد این خضوع به جایی می رسد که بی چون و چرا دستور خدا را می پذیرد و معنی حقیقی ایمان همین مرتبه چهارم است و اسلام واقعی نیز همین است.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب با اشاره به آیه شریه «فَبَشَّرْنَاهُ بِغُلَامٍ حَلِیمٍ‏ فَلَمَّا بَلَغَ مَعَهُ السَّعْیَ قَالَ یَا بُنَیَّ إِنِّی أَرَی‏ فِی الْمَنَامِ أَنِّی أَذْبَحُکَ فَانظُرْ مَاذَا تَرَی‏ قَالَ یَآ أَبَتِ افْعَلْ مَا تُؤْمَرُ سَتَجِدُنِی إِن شَآءَ اللَّهُ مِنَ الصَّابِرِینَ»، اظهار داشت: جریان ذبح حضرت اسماعیل تجلی اسلام ابراهیمی است.‏
 
وی با بیان اینکه رسیدن به مرتبه اسلام ابراهیمی نتیجه احسان های قبلی است، اظهار داشت:  انسان وقتی ایمان می آورد و دل را خاضع خدا می کند و عمل صالح انجام می دهد بهترین ارمغانی که تداوم بر عمل صالح انسان می دهد این است که دل را رام دستور خدا کند و اصلا کاری ندارد که این دستور چرا صادر شده است بلکه وقتی دستور خدا را می بیند برای او الزام آور می شود.
 
آیت الله اراکی در ادامه با بیان اینکه یکی از عرصه های مهم جنگ در دنیای امروز جنگ نرم افزاری است، اظهار داشت: جنگی که امروز بر جهان اسلام تحمیل شده است قبل از اینکه جنگ سخت افزاری باشد جنگ نرم افزاری است. همین گروههای تکفیری تفرقه انداز و گروههایی که جنگ سخت را راه انداخته اند ابتدا کار خود را با جنگ نرم شروع کردند و بعد به جنگ سخت افزاری روی آوردند و ما در عرصه جنگ نرم افزاری به ارتش و نیروهای مسلح نیاز دارم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcaounuw49n6o1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی