تاریخ انتشار۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۷
کد مطلب : 170195

در مبارزه با داعش، به اسلام نیازمندیم

تنا-لندن
داعش نمی گوید یا به اسلام ایمان آورید یا بمیرید بلکه می گوید یا به داعش ایمان بیاورید یا بمیرید و به همین خاطر روزانه شمار زیادی از مسلمانان را قتل عام می کند.
در مبارزه با داعش، به اسلام نیازمندیم
دین عبیدالله، تحلیل گر عرب- آمریکایی می گوید جنگ تمدن ها آغاز شده و این بار جنگ میان تمدن اسلامی با داعش است.
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا) از لندن، روزنامه گاردین به نقل از مقاله دین عبیدالله، در وب دیلی بیست  (Daily Beast) نوشت جنگ جدید، جنگ میان اسلام با تمدن غرب نیست ، ما در مبارزه با داعش، به اسلام نیازمندیم و مسلمانان برای سرکوب فتنه داعش، لازم است به میدان بیایند. به نوشته این تحلیل گر، داعش تهدیدی آشکار، فوری و واقعی علیه بسیاری از مسلمانان ساکن در خاورمیانه و نیز آمریکا است. وی می افزاید داعش نمی گوید یا به اسلام ایمان آورید یا بمیرید بلکه می گوید یا به داعش ایمان بیاورید یا بمیرید و به همین خاطر روزانه شمار زیادی از مسلمانان را قتل عام می کند.
به نوشته گاردین، دین عبید الله در ادامه مقاله اش نوشته است که جنگ با گروه هایی همچون داعش، سال ها طول خواهد کشید و اگرچه باید از نیروی نظامی بهره برد، بلکه حمایت مالی بعضی مسلمانان از این گروه و امکان پیوستن جوانان مسلمان به آن نیز باید قطع شود. برای نیل به این هدف، نه تنها نباید اسلام را مشکل دانست، بلکه باید بخشی از راه حل دانست.
https://taghribnews.com/vdcaown6m49n061.k5k4.html
مرجع : روزنامه گاردین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی