تاریخ انتشار۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 167126
محمد رعد تأکید کرد:

نبرد مقاومت اسلامی با داعش برای دفاع از لبنان و سایر کشورهای اسلامی است

رئیس فراکسیون مقاومت اسلامی با تاکید براینکه نبرد مقاومت اسلامی با داعش برای دفاع از لبنان و سایر کشورهای اسلامی است، گفت: مقاومت اسلامی به هیچ وجه برای منافع یک طایفه یا مذهب به خصوص مبارزه نمی‌کند بلکه مبارزه با تکفیری‌ها به نفع همگان است.
نبرد مقاومت اسلامی با داعش برای دفاع از لبنان و سایر کشورهای اسلامی است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از المنار، "محمد رعد" رئیس فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان روز یکشنبه طی سخنانی عدم مبارزه حزب الله لبنان با گروه‌های تکفیری را به منزله ورود داعش و همفکرانش به خاک لبنان برشمرد و اظهار داشت: حزب الله هیچ‌گاه طالب حکومت نبوده و به حضور در فرآیند سیاسی لبنان قانع است، هدف حزب الله از اقدامات مختلف مصون داشتن ملت لبنان از گزند رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری است که به تهدیدی جدی برای لبنان تبدیل شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش اقدامات مسؤولان و دولت‌های غربی برای مبارزه با تروریسم در خاورمیانه، افزود: درحالی که کشورهای غربی مصالح خود را در منطقه با تهدید جدی مواجه می‌بینند برخی از مسؤولان کشورهای عربی همچنان دست روی دست گذاشته و نسبت به تحولات خطرناک کشورهای خود بی‌تفاوت هستند.

محمد رعد با تاکید براینکه نبرد مقاومت اسلامی با داعش برای دفاع از لبنان و سایر کشورهای اسلامی است، گفت: مقاومت اسلامی به هیچ وجه برای منافع یک طایفه یا مذهب به خصوص مبارزه نمی‌کند بلکه مبارزه با تکفیری‌ها به نفع همگان است.

وی گفت: حفظ منافع اهل سنت لبنان و سایر کشورهای اسلامی از سوی گروهی مانند داعش توهمی بیش نیست و تجربه نشان داده است که این گروه تروریستی به هیچ جریانی رحم نمی‌کند.

محمد رعد افزود: خطر داعش برای اهل سنت اگر بیش‌تر از سایر طوایف نباشد، مطمئنا کمتر نیست.
https://taghribnews.com/vdcau0n6i49ni61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی