تاریخ انتشار۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 278925
عضو ارشد حزب الله:

گفتمان دینی کنونی سبب انحراف جوان مسلمان می‌شود

رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان با اشاره به گسترش گفتمان تکفیر در جهان اسلام نسبت به وضع نسل های آینده به شدت هشدار داد.
گفتمان دینی کنونی سبب انحراف جوان مسلمان می‌شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مراسم تکریم حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان از سوی تجمع علمای مسلمان لبنان در منطقه حاره حریک بیروت برگزار شد.
 
سید ابراهیم السید با تشکر از برگزاری این مراسم به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت و گفت: جنگ 33 روزه یکی از مهمترین جنگ ها به شمار می آید زیرا دشمن را تضعیف کرد و پروژه سیاسی منطقه که بر اساس شکست مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین پایه گذاری شده بود را ناکام ساخت.
 
وی افزود: پس از این شکست یک تحول خطرناکی در منطقه مبنی بر تشکیل گروه های تکفیری از سوی برخی دولت های عربی و غربی رخ داد. این دولت ها تسلیحات را در اختیار گروهی از مسلمانان با اندیشه گمراه قرار داد تا به جای اینکه آمریکایی ها با سربازان خود به جنگ مسلمانان بیاید این گروه ها به نیابت از این کشور به کشتار مسلمانان بپردازند.
 
این روحانی لبنانی تصریح کرد: این گروه ها برای اجرای نقشه های دشمنان وارد عمل شده و از حمایت گسترده ای برخوردار شدند. آمریکا و این کشورهای عربی تا حدودی توانستند به موفقیت رسیده و جزئی از جهان اسلام را جدا کرده و آمادگی آنان برای ایستادگی در برابر حاکمان دیکتاتور و دشمنان اسلام را به سمت دیگری تغییر دادند. 
 
https://taghribnews.com/vdcauanum49n0o1.k5k4.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی