تاریخ انتشار۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۸
کد مطلب : 283325

​مخدوش کردن انقلاب ملت بحرین در کتاب های درسی سال جدید

وزارت آموزش و پرورش رژیم آل خلیفه در کتاب های درسی سال تحصیلی جدید، به انتشار مطالبی علیه انقلاب و انقلابیان این کشور اقدام کرده است.
​مخدوش کردن انقلاب ملت بحرین در کتاب های درسی سال جدید
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، کتاب های درسی سال تحصیلی جدید در بحرین به انقلاب مردمی در این کشور پرداخته و از آن به عنوان اقداماتی تخریب‌کارانه و خشونت آمیز یاد کرده است.
 
در این کتاب ها به آغاز انقلاب در سال 2011 پرداخته و سعی شده است که انقلاب مشروع و مردمی بحرین که اغلب شهروندان این کشور در آن حضور داشتند را مخدوش کنند.
 
به عنوان مثال، عکس هایی از تظاهرات در کتاب ها درج شده و زیر آن نوشته شده که تخریبکاران در تظاهرات سال 2011 از کودکان برای اقدامات خشونت آمیز خود سوء استفاده کرده اند.
 
همچنین کشته شدگان پلیس و مزدوران آل خلیفه به عنوان شهدای وظیفه جلوه داده شده و تصاویر قتل و سرکوب و قلع و قمع شهروندان به عنوان اقداماتی ملی و شایسته مورد تعریف و تمجید قرار گرفته است.
 
کارشناسان آموزشی با اذعان به اینکه شیوه های جدید آموزشی در بحرین شیوه ای از جنگ گسترده آل خلیفه علیه فرهنگ و تاریخ کشور است، تأکید کردند که این اقدامات به هیچ وجه نمی تواند بر هوشیاری نسل ها تاثیر بگذارد.
 
آنان ادامه دادند: نسل های گذشته نیز منابع آموزشی سرشار از انحراف آل خلیفه را در مدارس مطالعه کرده‌اند اما هیچگاه تحت تاثیر آنها قرار نگرفته و این منابع نیز هم اکنون از سوی دانش آموزان مورد تمسخر قرار می گیرند.
https://taghribnews.com/vdcauenum49nae1.k5k4.html
مرجع : رسانیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی