تاریخ انتشار۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 246821

هلاکت 20 هزار تروریست در عراق و سوریه

از جمله خسارتهای سنگین گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه هلاکت بیش از بیست هزار جنگجوی داعش در دو سال گذشته به شمار می رود.
هلاکت 20 هزار تروریست در عراق و سوریه
شبکه تلویزیونی العراقیه اعلام کرد: خسارات سنگینی که گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه متحمل شده، باعث شده است که زمان پایان و فروپاشی این گروه تروریستی زودتر فرا برسد.
گزارشها حاکی است بیش از 20 هزار تروریست گروه تکفیری - صهیونیستی داعش از جمله 300 نفر از سرکرده های اصلی آنها طی دو سال گذشته در عراق و سوریه به هلاکت رسیده اند.
زید المصطاف خبرنگار العراقیه در گزارشی گفت: از جمله خسارتهای سنگین این گروه تروریستی در عراق و سوریه  هلاکت بیش از بیست هزار جنگجوی داعش در دو سال گذشته به شمار می رود.
در بین این تروریستهای به هلاکت رسیده  بیش از سیصد فرمانده داعش نیز وجود دارند که نقش های مهمی را در تاکتیکهای نظامی داعش به عهده داشتند.
بارزترین تروریستهایی که در ماههای اخیر به هلاکت رسیدند عبارتند از:
-  صبحی فلاحه که به ابومحمد العیدانی مشهور است . وی فرد اول در زمینه اطلاع رسانی داعش بود که نظارت بر همه تبلیغات و فعالیتهای اطلاع رسانی این گروه تروریستی داعش را به عهده داشت.
- طرخان شفیلی معروف به ابوعمر الشیشانی (چچنی) که دارای تابعیت گرجستان و بازوی راست ابوبکر البغدادی [ سرکرده داعش ] بود که در مرزهای عراق و سوریه به هلاکت رسید.
- شاکر وهیب الفهداوی که مسئول و فرمانده میدانی در استان الانبار بود. وی در عملیات تروریستی و همکاری با القاعده مشهور بود و قبل از اینکه کشته شود به داعش پیوست.
https://taghribnews.com/vdcauinu649nya1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی