تاریخ انتشار۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 266225
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله:

به جنگ با تروریست ها در سوریه ادامه می دهیم/ سیاست های عربستان تهدیدی جدی برای ثبات لبنان به شمار می آید

عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: ما (حزب الله) با هدف حمایت از لبنان و مردم و وطن خودمان به جنگ با تروریست ها در سوریه ادامه می دهیم.
به جنگ با تروریست ها در سوریه ادامه می دهیم/ سیاست های عربستان تهدیدی جدی برای ثبات لبنان به شمار می آید
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نبیل قاووق در سخنانی افزود: هیچ کس نمی تواند تصور کند سیطره تکفیری ها در داخل لبنان چه وضعیتی به دنبال خواهد آورد.
 
وی با انتقاد از سیاست های منطقه ای عربستان سعودی گفت:سیاست های سعودی در حمایت از جبهه النصره و حمایت از تجاوز آمریکا به سوریه، یک تهدید جدی برای ثبات لبنان به شمار می آید چرا که امنیت لبنان به امنیت سوریه بستگی دارد.
 
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که پیروزی مقاومت در بیرون راندن گروه های مسلح تکفیری از شهرهای سوریه همچون الزبدانی و سرغایا و بلودان و مضایا یک دستاورد راهبردی و بزرگ بود که باعث تامین ثبات و امنیت در لبنان می شود.
 
به گفته قاووق، حزب الله با این کار، خطر را از خاک لبنان دور کرد و راه نفوذ از این مناطق به سمت اراضی لبنان را سد کرده است.
 
عضو شورای مرکزی حزب الله همچنین با قدردانی از پیروزی چشمگیر اخیر ارتش لبنان در دستگیری 10 تروریست در شرق لبنان گفت: این پیروزی باعث تحکیم ثبات در کشور شده و راه را بر روی گروه های تکفیری می بندد؛ با این وجود باید این مسیر تا ریشه کن ساختن گروه های تکفیری از بلندی های عرسال و راس بعلبک ادامه پیدا کند.
 
عضو شورای مرکزی حزب الله خاطرنشان کرد: پیروزی های مقاومت در کنار دستاوردهای ارتش لبنان و همکاری بین آن دو می تواند کشور را از خطر تکفیری حفظ کرده و با آزاد سازی باقیمانده خاک لبنان از دست گروه های تکفیری پیروزی تازه ای برای کشور به ارمغان آورد.
 
https://taghribnews.com/vdcauinum49niu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی