تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 239829

نبرد با دشمن صهیونیست ادامه خواهد یافت

تنا
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و همه گزینه‌های مقاومت برای مقابله با سیاست‌های رژیم اشغالگر مطرح است.
نبرد با دشمن صهیونیست ادامه خواهد یافت
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و همه گزینه‌های مقاومت برای مقابله با سیاست‌های رژیم اشغالگر مطرح است.
 خالد البطش طی سخنانی در جمع کسانی که برای اعلام همبستگی با اهالی قلندیا تجمع کرده بودند، تاکید کرد که نبرد با دشمن ادامه دارد و همه گزینه ها مطرح است و ما هرگز ساکنان غزه، قلندیا، الخلیل و قدس را تنها نمی گذاریم تا طعمه تجاوزات صهیونیست ها شوند.به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم،وی افزود که هدف نیروهای اشغالگر از اجرای سیاست تخریب خانه ها و بازداشت های مکرر در صوریف و قدس، استمرار یهودی سازی شهر قدس است اما این هدف آنها محقق نخواهد شد زیرا دلاورمردان ما با این سیاست ها و تجاوزات در تمامی صحنه های درگیری در غزه، رفح، صوریف، قلندیا و سراسر فلسطین مقابله می کنند.
البطش همچنین تصریح کرد: محمد الفقیه شهید مجاهد روز گذشته به برادران شهید خود در گردان های قدس، القسام و الاقصی پیوست و روح مطهر وی نیز به مهند حلبی، معتز حجازی، محمود ابو الهنود،  ضیاء التلاحمه و عبدالله السبح و تمامی قهرمانانی که با خواری و ذلت و تسلیم شدن در برابر دشمن مخالفت کردند، پیوست.
وی تاکید کرد که درگیری شب گذشته در صوریف نشان داد که فلسطین همچنان قضیه اصلی امت اسلامی و عربی است.
بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر ساعت 11 شب گذشته به شهرک صوریف یورش آورده و خانه ای که محمد الفقیه در آن پناه گرفته بود، محاصره و برق شهرک را به طور کامل قطع و با ایجاد پارازیت بر روی مکالمات تلفنی مانع برقراری هر گونه ارتباط بین آنها شدند.
«محمد الفقیه» پس از مبارزه سخت با نظامیان صهیونیست که خانه را محاصره کرده بودند، به شهادت رسید.
در این درگیری همچنین یک جوان دیگر نیز زخمی شد و نظامیان صهیونیست پس از این درگیری محل را ترک و اعلام کردند که محمد الفقیه که تحت تعقیب رژیم صهیونیستی بود به شهادت رسید و محمد عبدالمجید العمایره، صهیب برادر وی و معاذ پسر عمویش نیز به دلیل کمک به الفقیه بازداشت شدند.
بیانیه حماس درباره شهادت الفقیه
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" شهادت محمد جباره فقیه مبارز گردان های شهید عزالدین قسام در درگیری مسلحانه شب گذشته با اشغالگران صهیونیست در شهرک صوریف در شهر الخلیل را تبریک و تسلیت گفت.
این جنبش امروز چهارشنبه در بیانیه ای تصریح کرد که فقیه پس از 7 ساعت درگیری مسلحانه با اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیده است.
حماس افزود که فقیه تسلیم دشمن صهیونیستی نشد و به رغم تمامی سختی ها و موانع پیش رو با اشغالگران درگیر شد و در نهایت هم به شهادت رسید.
این جنبش ضمن تقدیر و تمجید از دلاوری های این مبارز فلسطینی در راه دفاع از ملت فلسطین، بر حمایت از خانواده وی که دشمن صهیونیستی خانه شان را با خاک یکسان کرده، تاکید کرد.
نظامیان صهیونیست پیکر پاک این شهید فلسطینی را با خودرویی نظامی از این شهرک منتقل کرده و چندین فلسطینی را نیز به اسارت گرفتند.
https://taghribnews.com/vdcauonuo49nea1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی