تاریخ انتشار۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 290129
​شیخ نعیم قاسم:

هرکس با اسرائیل تعامل داشته باشد مزدور است

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد هر کس با دشمن صهیونیستی تعامل داشته باشد، مزدور است.
هرکس با اسرائیل تعامل داشته باشد مزدور است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در مجتمع المجتبی (ع) تاکید کرد: تعامل با اسرائیل توجیه ناپذیر است زیرا اسرائیل دشمن بوده و خواهد بود و هیچگاه امکان توجیه رابطه با این دشمن وجود ندارد. بنابراین هر کس با دشمن صهیونیستی تعامل داشته باشد، مزدور است.
 
شیخ نعیم قاسم همچنین تصریح کرد: خدا را سپاس که مقاومت توانست اسرائیل و تکفیری ها را بیرون براند و دستاوردهایی را به ثمر برساند و تمام جهان شاهد هستند که اگر مقاومت نبود اسرائیل از لبنان بیرون رانده نمی شد و لبنان قوی و مستحکم نبود؛ اگر مقاومت نبود تروریسم تکفیری با معادله ارتش، مردم و مقاومت شکست نمی خورد.
 
وی تاکید کرد: هر کس با دشمن صهیونیستی تعامل کند، در صورت عذرخواهی و اعتراف به اشتباهی که مرتکب شده است، در نهایت باید توبه کند اما توجیه تعامل با دشمن صهیونیستی، مزدوری را توجیه و مزدور را تبرئه نمی کند زیرا اسرائیل دشمن بوده و خواهد بود.
 
شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکا نقش یک قدرت ظالم که به دنبال سلطه جویی بر جهان است، را ایفا می کند بدون اینکه حقی داشته باشد، و در کنار اسرائیل اشغالگر است زیرا منافع خود را در این غده سرطانی می داند که به دنبال ایجاد ناآرامی در منطقه ما است تا از این طریق اسرائیل را به چماقی علیه کسانی که در برابر آمریکا قد علم می کنند، تبدیل کند.
 
معاون دبیر کل حزب الله سپس تاکید کرد: واشنگتن به منظور ایجاد خاورمیانه جدید و تقسیم منطقه، سوریه را ویران کرد که این اقدامی خطرناک است اما ما توانستیم با آن مقابله کرده و مانع عملی شدن نقشه اش شویم.
 
شیخ نعیم قاسم در مورد موضع آمریکا مبنی بر خروج از توافق هسته‌ای اظهار داشت: توافق هسته‌ای یک توافق بین المللی است نه بین ایران و آمریکا اما واشنگتن با آن مخالف است زیرا نتوانسته است از طریق آن منافع اش را تامین کند.
 
وی تاکید کرد: آمریکا در بسیاری از طرح ها و مواضع خود با شکست روبه رو شد که نمونه آن شکست در رویارویی با توافق هسته‌ای و در سوریه بود و انشاءالله بیش از پیش با شکست روبه رو خواهد شد که همگی حاصل مقاومت است.
 
شیخ نعیم قاسم با اشاره به حمایت آمریکا و اسرائیل از تروریسم تکفیری گفت: دلیل این موضع این است که تروریسم منافع آنان را تامین می کند و این دو به دنبال دو هدف هستند اول تقسیم منطقه و از هم پاشیدگی آن ودوم مانع تراشی در برابر رویکرد ناب اسلامی.
https://taghribnews.com/vdcauwnuo49no61.k5k4.html
مرجع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی