تاریخ انتشار۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 230422
دکتر تبرائیان در مراسم افتتاحیه اتحادیه جهانی علمای مقاومت تأکید کرد:

اتخاذ مواضع واحد علما و نخبگان جهان اسلام برلزوم حمایت مطلق از مجاهدین فلسطین و حزب الله

تنا-اختصاصی
دستیار ویژه دبیر کل مجمع جهانی تقریب بر لزوم مبارزه با دشمنان و اتخاذ رویه و مواضع واحد از سوی علما و نخبگان جهان اسلام بر اساس تعالیم قرآن مجید، سنت نبوی و ائمه اطهار (ع) بر مساعدت همه جانبه مجاهدین فلسطین و انتفاضه و قیام سوم تأکید کرد.
اتخاذ مواضع واحد علما و نخبگان جهان اسلام برلزوم حمایت مطلق از مجاهدین فلسطین و حزب الله
به گزارش خبرنگار تقریب از بیروت، دکتر "محمد حسن تبرائیان" دبیر اتحادیه جهانی علمای مقاومت در آغاز سخنان خود در نشست فوق العاده اتحادیه جهانی علمای مقاومت که با شعار "مقاومت آبادگر و تروریسم ویرانگر" در بیروت در حال برگزاری است، از علما و اندیشمندان برجسته شرکت کننده در این نشست فوق العاده از کشور های جمهوری اسلامی ایران، لبنان، سوریه، فلسطین، عراق، اردن، مصر، بحرین، ترکیه، مالزی و ... که در شرایط و اوضاع کنونی و چالش های فراروی جهان اسلام در این نشست شرکت کردند تشکر کرد.
 
وی در ادامه به تشریح پیشینه تأسیس این اتحادیه مهم در سال 2014 و دستآورد های مهم آن از جمله اتخاذ مواضع قاطع و مصوبات حکیمانه در 5 نشست قبلی برای مقابله با خطراتی که از سوی استکبار و صهیونیست های غاصب و گروههای تکفیری مزدور آنان متوجه جهان اسلام است پرداخت.
 
دکتر تبرائبان با اشاره به استمرار و شدت این چالش ها و بحران ها در منطقه بر لزوم مبارزه با دشمنان و اتخاذ رویه و مواضع واحد از سوی علما و نخبگان جهان اسلام بر اساس تعالیم قرآن مجید و سنت نبوی و ائمه اطهار (ع) بر مساعدت همه جانبه مجاهدین فلسطین و انتفاضه و قیام سوم و همچنین حمایت مطلق از حزب الله به رهبری نماد مقاومت سید حسن نصرالله تأکید کرد.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از مجاهدت و تلاش های شیخ ماهر حمود ریاست اتحادیه جهانی علمای مقاومت از خداوند متعال برای ایشان و دیگر مجاهدان و مبارزان در راه حق مزید توفیقات را مسألت کرد.  
 
https://taghribnews.com/vdcauwnuu49ney1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی