تاریخ انتشار۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 193604

اسارت دستکم 350 فلسطینی درماه گذشته / وزیرخارجه آلمان اوضاع مردم نوارغزه را فاجعه بار توصیف کرد

نظامیان صهیونیست در یک ماه گذشته سه فلسطینی را به شهادت رساندند و352 فلسطینی از جمله 50 کودک را در شهرهای مختلف فلسطین ربودند. اشتاین مایر دربازدید از نوارغزه گفت: برای بهبود زندگی مردم غزه، نباید منتظر نتیجه‌ مذاکرات صلح بمانیم.
اسارت دستکم 350 فلسطینی درماه گذشته / وزیرخارجه آلمان اوضاع مردم نوارغزه را فاجعه بار توصیف کرد

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مرکز مطالعات اسرا و حقوق بشر فلسطین( احرار) درگزارش ماهانه خود اعلام کرد: نظامیان صهیونیست در ماه می سه فلسطینی را به شهادت رساندند و 352 نفر دیگر را به اسارت گرفتند.

در این گزارش تصریح شده است: از این سه شهید فلسطینی، یک نفر در قدس و دو نفر در غزه به شهادت رسیدند و درمیان بازداشت شدگان، نیز دستکم 50 کودک و نوجوان دیده می شود.

دیروز هم نظامیان اسرائیلی با حمله به خانه‌های فلسطینیان در شرق بیت‌المقدس در کرانه غربی، دست‌کم 15 نفر از جمله یک نوجوان فلسطینی را بازداشت کردند.

خبر دیگر اینکه وزیرامورخارجه آلمان، دیروز پس از یک سال ازحمله‌ 51 روزه‌ رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از این منطقه بازدید کرد.
فرانک اشتاین مایر که برای دیدار با مقامات اسرائیل به فلسطین اشغالی رقته بود با مشاهده اوضاع ساکنان منطقه، وضعیت 8 میلیون فلسطینی ساکن نوارغزه را فاجعه بار خواند و گفت: برای بهبود زندگی مردم نوارغزه، نباید منتظر نتیجه‌ مذاکرات صلح بمانیم.



 
https://taghribnews.com/vdcawen6y49noi1.k5k4.html
مرجع : قدسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی