تاریخ انتشار۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 196700

حضور مجمع تقریب در نمایشگاه قرآن و عترت قم

نمایشگاه قرآن و عترت قم با حضور معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی داير شده است.
حضور مجمع تقریب در نمایشگاه قرآن و عترت قم
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم در 25 غرفه و باحضور انتشاراتی همچون مجمع تقریب مذاهب اسلامی، انصاریان، اسوه و همچنین غرفه های حجاب و عفاف و هنرهای دستی دینی برپا شده است.
 
سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در تشریح فضای این نمایشگاه گفت: نمایشگاه قرآن و عترت امسال در یک محیط کوچکتری نسبت به سال های گذشته افتتاح شده ولی از نظر کیفی و شکل ظاهری در وضعیت بهتری قراردارد.
 
سید رسول موسوی نژادیان اظهارداشت: درجهت برپایی این نمایشگاه، همکاری خوبی بین شهرداری قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ایجاد شد و امیدواریم این ظرفیت بتواند درهمه عرصه های فرهنگی هنری استان، به ترویج فرهنگ قران و عترت و سایر فعالیتهای فرهنگی هنری کمک شایانی بکند.
 
 وی افزود: در نمایشگاه امسال موسسات قرانی فعالیت های خود را در قالب های آموزشی، ترویجی، نرم افزار عرضه کرده اند و همچنین موسساتی که در حوزه تولید محصولات قرآنی فعالیت می کنند، حضور دارند.
 
سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از حضور غرفه‌های هنری در این نمایشگاه خبرداد و گفت: کارگاه‌های هنری در غالب هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی در این نمایشگاه فعالند که عمده آثار هنری آنها عرضه‌ شده و همچنین در بعضی از غرفه‌ها هنرمندان کار هنری عرضه می‌کنند.
 
این نمایشگاه از هفتم تا سیزدهم تیر 1394 از ساعت 22 الی 1 بامداد در سالن غدیر واقع در چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
 
https://taghribnews.com/vdcawin6w49no01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی