تاریخ انتشار۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۷
کد مطلب : 252004

پارلمان فلسطین خواستار حمایت امت اسلام از قدس و مسجد الاقصی شد

معاون اول رئیس پارلمان فلسطین خواستار تحرک گسترده امت اسلام برای حمایت از قدس و مسجد مبارک الاقصی شد.
پارلمان فلسطین خواستار حمایت امت اسلام از قدس و مسجد الاقصی شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دکتر "احمد بحر" در خطبه های نماز جمعه تصریح کرد که قدس تنها متعلق به فلسطینیان نیست، بلکه متعلق به تمامی مسلمانان در سرتاسر جهان است.
 
دکتر بحر با اشاره به تلاش های دشمن صهیونیستی برای تغییر آثار و نشانه های قدس و مسجد  الاقصی، افزود: قدس نشانه ای از نشانه های خداوند در قرآن است و در قلب تمامی مسلمانان جای دارد.
 
این نماینده پارلمان فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین همیشه در خط مقدم دفاع از مسجد الاقصی و دیگر مساجد فلسطین قرار دارد و همچنان به ساخت و آباد کردن مساجد ادامه می دهد.
 
دکتر احمد بحر اظهار داشت: به جهاد و مقاومت تا آزادی کامل سرزمین فلسطین و آزادی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی ادامه می دهیم.
 
دکتر بحر اشاره کرد که افتتاح این مسجد 2 سال پس از جنگ 51 روزه در غزه نشان می دهد که ملت فلسطین از عزم و اراده ای پولادین برخوردار است و هرگز تسلیم نخواهد شد.
 
وی تصریح کرد: تخریب مساجد هرگز نمی تواند مانع از حضور گسترده فلسطینیان در مساجد و توقف عبادات و مراسم های دینی شود بلکه این مساجد همانند عصر پیامبر (ص) به پایگاهی دینی و فرهنگی تبدیل خواهند شد.
 
https://taghribnews.com/vdcawunuy49nmw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی