تاریخ انتشار۲۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 150007
امام جمعه اهل سنت جرگلان:

وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) نعمت بزرگ خداوند برای همه عالمیان است

خطيب جمعه اهل سنت جرگلان گفت: وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) نعمت بزرگ خداوند بر همه عالمیان است که برای ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مردم و اصلاح امتش تلاش ‌کرد.
وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) نعمت بزرگ خداوند برای همه عالمیان است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"حاج آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت جرگلان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک پيشاپيش خجسته میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت برمحضر مقام معظم رهبری و عموم مسلمانان اظهار داشت: در ايام هفته وحدت اتحاد و همبستگي مسلمانان جهان به اوج کمال مي رسد که اين خاري برچشم دشمنان اسلام است. 

آخوند صمدي تصريح کرد: دشمنان اسلام همواره در راستای نابودی و تفرقه افکندن بین مسلمانان سراسر دنیا از هیچ نیرنگی کوتاهی نمی‌کنند و ما باید وحدت و یکدلی خود را روز به روز بین مذاهب اسلام گسترش دهیم. 

وي بيان داشت: یکی از اهداف مهم دشمنان از ایجاد تفرقه بین مسلمانان، دور کردن آنان از قرآن کریم و سنت پیامبر اسلامی است که مسلمانان نیز باید هوشیار بوده و با حفظ و گسترش یکپارچگی در برابر ظالمان مقاومت کرده و اجازه ندهند به کیان امت اسلامی خدشه ای وارد شود. 

خطيب جمعه اهل سنت جرگلان افزود: قرآن با صراحت تکلیف مسلمانان را برای همیشه روشن کرده و با تعیین ملاک روشن مرز خودی و غیرخودی را مشخص کرده است، قرآن میفرماید:"محمد(ص) رسول خداست و کسانی با او همراه هستند که از او پیروی كرده، با کفار سخت گیرند و در بین خودشان با رحمت، عطوفت ومهربانی برخورد می کنند.

آخوند صمدي اضافه کرد: با وجود قرآن کریم و اسلام نباید اختلافی بین شیعه و سنی وجود داشته باشد و امت اسلامی با اتحاد در برابر توطئه های دشمنان اسلام نباید اجازه دهند دشمنان الفت میان مسلمین را بر هم بزنند. 

وي با بیان این كه اسلام عزیز باید روز به روز بر عظمت و اقتدارش افزوده شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام، وحدت و انسجام مسلمانان بهترین گزینه مقابله با زورگویان جهان است. 

آخوند صمدي خاطرنشان کرد: حضرت محمد(ص) شخصیت بارزی بود که توانست دین اسلام را به صورت جهانی بین مردم گسترش بدهد و مسلمانان جهان باید گسترش وحدت وحفاظت از دين رسول الله، بايد راه پیامبرعزیزمان را ادامه بدهيم.

گفتنی است، در پایان خطیب جمعه اهل سنت جرگلان، با قرائت آیه ای از کلام خداوند متعال سلامتی و طول عمرفراوان برای ولی امرمسلمین جهان وکلیه خادمین و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان آرزومند شد.
https://taghribnews.com/vdcawwn6049nmw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی

لعنت بر متجاوزان به سوریه که انسانت را لگدمال کردند