تاریخ انتشار۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 230206

تعلیق کارگران انگلیس به دلیل اظهارات ضد صهیونیستی

حزب کارگر انگلیس درپی فشار لابی صهیونیستی مجبور شد بیش از ۵۰ نفر از اعضای خود را به دلیل اظهارات ضد صهیونیستی از کار تعلیق کند.
تعلیق کارگران انگلیس به دلیل اظهارات ضد صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از رسانه‌های انگلیس، بیش از 50 عضو حزب کارگر انگلیس در دو ماه گذشته به‌ دلیل اظهارات ضدصهیونیستی از کار تعلیق شدند. این درحالی است که حزب کارگر فقط اتهام 10 نفر از اعضایش را پذیرفته است.
 
یک  عضو برجسته حزب کارگر گفت: این حزبِ مخالف دولت انگلیس که به‌ نظر اوضاع چندان مناسبی در عرصه انتخابات داخلی بریتانیا ندارد فقط در دو هفته گذشته 20 عضو خود را از کار تعلیق کرده است.
 
موضوع اظهارات ضدصهیونیستی برخی اعضای حزب کارگر مدتهاست که آغاز شده اما در هفته‌ گذشته به اوج خود رسید و باعث تعلیق دو عضو برجسته این حزب ازجمله کن لیوینگستون، شهردار سابق لندن شد. از ماه اکتبر به بعد نیز نام 13 نفر که به همین‌دلیل تعلیق شده بودند اعلام عمومی شد.
 
دوشنبه نیز حزب کارگر سه عضو خود را 7 ساعت پس از انتشار مطالب ضدصهیونیسم در فیس‌بوک و توییتر از کار معلق کرد.
 
گفته می شود یک عضو حزب گفته بازی صهیونیستی پشت گروه داعش قراردارد، عضو دیگر از یهودیان اسرائیلی خواسته به آمریکا مهاجرت کنند و فرد دیگر نیز یکی از فوتبالیست‌های سابق لیگ اسرائیل را با هیتلر مقایسه کرده بود.
 
با نزدیک شدن به انتخابات محلی و رقابت بر سر تصدی پست شهردار لندن، نگرانی نمایندگان حزب کارگر بیش از گذشته شده است زیرا به‌ اعتقاد برخی کارشناسان حزب کارگر ممکن است بیش از 150 کرسی خود را در پارلمان از دست بدهد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcawwnui49neu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی