تاریخ انتشار۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 260302

نیروهای امنیتی عراق 3 حمله انتحاری را در بغداد مهار کردند/حیدر العبادی: هرگز اجازه تضعیف نیروهای الحشد الشعبی را نخواهم داد

فرماندهی عملیات امنیت بغداد در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور 3 حمله انتحاری را در بغداد مهار کردند.
نیروهای امنیتی عراق 3 حمله انتحاری را در بغداد مهار کردند/حیدر العبادی: هرگز اجازه تضعیف نیروهای الحشد الشعبی را نخواهم داد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، فرماندهی عملیات امنیت بغداد اعلام کرد که نیروهای امنیتی متشکل از تیپ واکنش سریع و سازمان اطلاعات عراق روز پنجشنبه در یک عملیات پیشگیرانه 3 حمله انتحاری را در بغداد مهار کردند.

براساس این گزارش، این نیروی امنیتی براساس اطلاعات موثق، این 3 تروریست انتحاری که کمربند امنیتی بسته بودند را قبل از اینکه موفق به انفجار خود در میان شهروندان شوند، مهار کردند.

خبر دیگر اینکه"حیدر العبادی" نخست وزیر عراق در نشستی که با حضور فرماندهان نیروهای بسیج مردمی عراق به منظور سازماندهی فعالیت های این تشکیلات مردمی در چارچوب قانون الحشد الشعبی برگزار شد، گفت: هرگز اجازه نمی دهم که از نام الحشد الشعبی برای تخریب این تشکیلات و نیروهای آن استفاده شود.

حیدر العبادی افزود: هرچقدر که به پیروزی نزدیک می شویم، فریادهای تفرقه افکنانه بلند تر می شود، اما عراقی ها ثابت کرده اند که همه آن ها در جنگ علیه داعش در یک صف قرار دارند.

وی گفت: کسانی که تلاش می کنند تا تفرقه و فتنه ایجاد کنند، نباید جایی در میان ما داشته باشند.

نخست وزیر عراق با تأکید بر اهمیت این نشست برای هماهنگی و تنظیم فعالیت های نیروهای بسیج مردمی بر اساس اصول و معیارهای صحیح افزود: جانفشانی های بزرگی که نیروهای مسلح و نیروهای الحشد الشعبی کردند، سهم بسزایی در آزادسازی خاک عراق داشت و باید حقوق آن ها تضمین شود.


 
https://taghribnews.com/vdcawwnuu49nie1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی