تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : 251843
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گلستان:

اربعین حسینی برادری و شکوه محبان اهل بیت (ع) را به رخ جهانیان کشید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، گفت: حضور پیروان شیعه و سنی در رویداد باشکوه و عظیم اربعین، برادری، عظمت و شکوه محبان اهل بیت(ع) را به رخ جهانیان کشید.
اربعین حسینی برادری و شکوه محبان اهل بیت (ع) را به رخ جهانیان کشید
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، «علی اصغر طهماسبی» در نشست با اصحاب رسانه، افزود: اربعین امسال علی رغم تمامی تهدیدات تروریستی دشمنان با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شد.

به گفته وی؛ رسانه های ملی و استانی مکتوب و مجازی در پوشش مراسم اربعین حسینی امسال به خوبی عمل کردند و عملکردشان قابل تقدیر است.

رئیس شورای اطلاع رسانی گلستان با تاکید بر اینکه رسانه ها باید در انتقال اخبار دقت کنند تا هر اتفاق کوچکی، به چالشی بزرگ تبدیل نشود، گفت: تولید برخی از اخبار ممکن است با به جنجال کشیده شدن و به مسابقه گذاشته شدن توسط رسانه ها، وحدت ملی را خدشه دار و امنیت نظام را به مخاطره بیاندازد.

وی، ادامه داد: مطلبی که از روی نا آگاهی توسط برخی بیان شده رسانه ها نباید آنرا در بوق و کرنا کنند و حساسیت جامعه را برانگیزانند، معتقدیم احدی نباید از خطوط قرمز نظام عبور کند و در این بین نقش رسانه ها، در تبیین چرایی رخدادهای سیاسی، اجتماعی و تحولات منطقه و انتقال آن به نسل های آینده بسیار موثر است.

به گفته وی؛ خبرنگاران و رسانه ها چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و باید صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، شهدای مدافع حرم را مظلوم ترین شهدای نظام دانست و گفت: جوانان باید آگاه  باشند که اگر ما در سوریه و عراق حضور فیزیکی نداشته باشیم و با دشمن مبارزه نکنیم، می بایست در استان های مرزی و در عمق خاک جمهوری اسلامی با گروه های تکفیری و سایر عوامل استکبار جهانی می جنگیدیم که در آن صورت متحمل هزینه های به مراتب سنگین تری می شدیم.

وی، افزود: خیلی از مسائل حاشیه ای در صورت سرلوحه امور بودن قانونمداری، قانونمندی و فرهنگسازی بوجود نخواهد آمد.

به گفته وی؛ هر اقدام مثبت یا منفی که در کشور انجام شود در سبد نظام جمهوری اسلامی قرار می گیرد؛ بنابراین از رسانه ها می خواهیم که هر مسأله ای را دولتی نکنند.
 
https://taghribnews.com/vdcay6nue49nma1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی